Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Jeg og ene barnet skal på tur til utlandet. En tur som har vært planlagt lenge. Jeg har nå ligget strekk ut med influensa i ei uke. Feberen er borte, og er mye bedre nå. Likevel er jeg fremdeles tett i nesen. Hvordan blir det å fly da? Er fremdeles et par dager til avreise, men har ikke lyst å avlyse!! Anonymous poster hash: 2c939...6d0
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Nesespray, nesespray og litt mer nesespray. Da går det mest sannsynlig bra. Men glem ikke nesespray! Anonymous poster hash: 3fc02...094
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Å avlyse fordi du er tett i nesen er da voldsomt dramatisk. Ta nesespray en halvtime før avgang og en halvtime før landing. Det kan være du sliter med mer trykk i ørene enn vanlig, men det er ikke noe man dør av.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Jeg har flydd mye, også forkjøla flere ganger, med ørebetennelse en gang og. Det gikk bra alle gangene. Men nesespray er lurt. Anonymous poster hash: e01b4...356
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Du kan også kjøpe sånne ørepropper med ventil. Funker gull om du er tett. Anonymous poster hash: e98fc...022
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå