Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #1 Skrevet 13. februar 2016 Finnes det noen andre der ute som har det på samme måte? Jeg kunne godt tenkt meg å ha sex mye oftere, men stort sett ender kvelden med at mannen er trøtt og stemningen stuper... Han er ikke deprimert eller noe, han har alltid vært trøtt på kveldene. For meg er det heller ikke noe alternativ å ha sex 21.00 bare for å få det gjort. Anonymous poster hash: afe1b...8b5
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Samme her. Mannen snorket fælt, hadde pustestopp om natta og var aldeles håpløs å ligge i samme rom som. Fikk c-pap maskin......ingen endring på energinivå, og etter farmenbervalt tipp tpp......? Anonymous poster hash: 141bf...750
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016 Finnes det noen andre der ute som har det på samme måte? Jeg kunne godt tenkt meg å ha sex mye oftere, men stort sett ender kvelden med at mannen er trøtt og stemningen stuper... Han er ikke deprimert eller noe, han har alltid vært trøtt på kveldene. For meg er det heller ikke noe alternativ å ha sex 21.00 bare for å få det gjort. Anonymous poster hash: afe1b...8b5 Hvorfor ikke ha sex kl.21?? Handler om å møte han på halvveien. :-) Anonymous poster hash: e6b54...5ad
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016 Finnes det noen andre der ute som har det på samme måte? Jeg kunne godt tenkt meg å ha sex mye oftere, men stort sett ender kvelden med at mannen er trøtt og stemningen stuper... Han er ikke deprimert eller noe, han har alltid vært trøtt på kveldene. For meg er det heller ikke noe alternativ å ha sex 21.00 bare for å få det gjort. Anonymous poster hash: afe1b...8b5 Når er det du vil ha sex da? Hva med morgenen? Anonymous poster hash: bc243...dad
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #5 Skrevet 13. februar 2016 Vi har ikke sex etter klokka. Må ofte pause tv-serier for å få det ut av systemet, sette på film til barna og snike oss unna etc. Kanskje du skal jobbe med fleksibilitet og evne til å være spontan? Anonymous poster hash: c1783...1ef
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #6 Skrevet 13. februar 2016 har en morgensex-tilhenger, men med tre barn som er oppe før fuglene fiser, så har det vært mange pinlig avbrutte hyrdestunder jah... Derfor er det rett som det er vi avtaler å gå til sengs kl 21.00, for at han ikke skal bli for trøtt. Når barna la seg samtidig klokka 19.00, kunne vi lett finne på å gå rett i senga, for å så stå opp igjen, da ble det mer utav kvelden... Men så er han veldig flink til å stå opp om morgenen med barna, når jeg bare slumrer videre og da Anonymous poster hash: f55b5...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå