Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Jeg har lett etter sånn såå lenge, men har ikke snøring på om det er et godt kjøp eller overpriset. Anonymous poster hash: bcff6...262
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Kan hende du finner det billigere, men da er du heldig. Om denne komoden er strøken er det en god pris. Teak er dyrt fortiden, for det er ikke lov å produsere mere i teak. Om du feks skal male den, tror jeg jeg hadde prøvd å funnet en billigere, en som ikke var strøken Anonymous poster hash: 0e0eb...478
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Det er ingen upris her jeg bor i hvert fall. Ser på salgssidene på facebook at teak-møbler kommer godt opp i pris i budrunder. Så ville absolutt slått til om jeg ønsket en sånn :-) Anonymous poster hash: bd9e9...aa2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Synes ikke det var dyrt, og hvis du har lett etter ensånn kenge, er det vel bare å slå til. 600 kr er vel ikke så krise. Men du må sjekke målene, kanskje den er bitte liten? Anonymous poster hash: e8963...fe4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Kan hende du finner det billigere, men da er du heldig. Om denne komoden er strøken er det en god pris. Teak er dyrt fortiden, for det er ikke lov å produsere mere i teak. Om du feks skal male den, tror jeg jeg hadde prøvd å funnet en billigere, en som ikke var strøken Anonymous poster hash: 0e0eb...478 Nei, skal ikke male den Anonymous poster hash: bcff6...262
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 600 kr er jo ikke veldig mye uansett, så det hadde jeg betalt om jeg hadde hatt lyst på den.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Kan hende du finner det billigere, men da er du heldig. Om denne komoden er strøken er det en god pris. Teak er dyrt fortiden, for det er ikke lov å produsere mere i teak. Om du feks skal male den, tror jeg jeg hadde prøvd å funnet en billigere, en som ikke var strøken Anonymous poster hash: 0e0eb...478 Nei, skal ikke male den Anonymous poster hash: bcff6...262 Men så fort deg å kjøp! Jeg vet ikke hvor i landet dette er, men i Oslo kan disse gå for over 1000,- Anonymous poster hash: 0e0eb...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå