Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 På kommunen sin side står det følgende : Dersom plassen til eit barn vert sagt opp eller endra i skuleåret, er det 1 månad skriftleg oppseiingstid, gjeldande frå den 15. i kvar månad. Jeg har tolket det slik at jeg da bare skal betale en mnd frem, fra oppsigelsesdato, jeg sa opp plassen 6 desember og betalte frem til 15 januar. Så fikk jeg en regning til , hvor det står at jeg også skal betale fra 15 januar til 15 februar. Selv om siste dag for barnet var 15 januar. Har jeg oversett noe her ? Anonymous poster hash: 2876b...211
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Jeg tolker det på samme måte som deg. Det kan jo ha skjedd en feil da, spør SFO-leder. Anonymous poster hash: 653c1...d66
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 det synes jeg høres rart ut, en mnd vil jo da være fra 15. desember til 15. januar. Jeg ville tatt konakt med dem, regner med dette er en feil.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Ja, skal ta å ringe til de,jeg har ikke betalt regningen for jeg trodde også det var en feil, men så fikk jeg purring, og da begynte jeg å lure på om jeg kanskje hadde misforstått hele greien.. Anonymous poster hash: 2876b...211
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Du burde jo ringt med en gang den første regningen dukket opp. Rart å bare ikke betale regner/sjekke det opp slik at det blir orden i systemet. Et slikt system vil jo ikke fange opp en slik feil av seg selv. Anonymous poster hash: 5d065...708
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 tenkte som sagt at det var en feil og derfor ble den ikke betalt. Er da merkelig at ikke de selv skal klare å oppdage en sånn feil.. Anonymous poster hash: 2876b...211
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 tenkte som sagt at det var en feil og derfor ble den ikke betalt. Er da merkelig at ikke de selv skal klare å oppdage en sånn feil.. Anonymous poster hash: 2876b...211 Eh nei, det er ikke merkelig. Skjer det en feil, gir vi beskjed. Tror du de sjekker om det har skjedd en feil hver gang noen ikke betaler fakturaen? Da skulle de fått mye å gjøre... Anonymous poster hash: 653c1...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå