Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Ser så mye Grace Kelly og Amy Adams i henne. Naturlig skjønnhet falmer aldri!  Anonymous poster hash: a5c5c...887
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #2 Skrevet 13. februar 2016 Ser så mye Grace Kelly og Amy Adams i henne. Naturlig skjønnhet falmer aldri!  Anonymous poster hash: a5c5c...887 Aller vakrest var hun vel på innsiden. I alle fall var det hva jeg satt igjen med etter Skavlan.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2016 #3 Skrevet 13. februar 2016  Ser så mye Grace Kelly og Amy Adams i henne. Naturlig skjønnhet falmer aldri!  Anonymous poster hash: a5c5c...887 Aller vakrest var hun vel på innsiden. I alle fall var det hva jeg satt igjen med etter Skavlan. Var? Hun er jo ikke død!  Anonymous poster hash: ada47...3c0
Gjest Antarctica Skrevet 13. februar 2016 #4 Skrevet 13. februar 2016   Ser så mye Grace Kelly og Amy Adams i henne. Naturlig skjønnhet falmer aldri!  Anonymous poster hash: a5c5c...887 Aller vakrest var hun vel på innsiden. I alle fall var det hva jeg satt igjen med etter Skavlan.Var? Hun er jo ikke død!  Anonymous poster hash: ada47...3c0 Nei, hun var vakker på programmet. Særlig måten hun snakket til Alan Carr på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå