Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Nå har 3.klassingen min sluttet på sfo og behovet for egen mobil har meldt seg, stadig vil hun bli med noen hjem eller ha med noen hjem etter skolen og trenger ringe meg for å spørre om lov og avtale når hun skal komme hjem osv. Flere ganger har jeg lest her inne at dere har kjøpt en rimelig telefon mellom 3 og 500 kroner, f.eks samsung young, men hvor i alle dager finner dere telefon til den prisen? Finner ikke noen vei jeg.... Hva slags abonnement har dere til såpass små barn? Jeg ser de fleste venninnene hennes har abonnement med fri ringetid og fri sms, så de sender meldinger til hverandre i hytt og pine, har hele samtaler med hverandre på sms. Men de abonnementene koster jo 200 kroner måneden, synes det var mye jeg. Samtidig er det jo litt kjedelig for henne om jeg kjøper et kontantkort til henne med kjempedyre sms så hun ikke kan sende til venninnene på samme måte som de andre. Kjenner jeg har litt besluttsomhetsproblemer her, hva skal jeg velge Hva har dere valgt? Anonymous poster hash: 3b198...8d2
Ziva Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Fant Samsung trend lite på elkjøp til 750.- kontantkort og fra familie. Fyller på for 200.- ca hver 2-3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå