Snøfnugget Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Hei! Jeg er bare i uke 16 med nr 2 og har siden uke 9-10 tisset helt utrolig mye og ofte. Regner jo med at det er hormonelt ennå, men husker det ga seg i andre trimester med nummer en. Prøver å ikke drikke mye på kveldstid, men er likevel oppe 7-10 ganger hver natt for å tisse. Utrolig frustrerende. Noen som har noen tips? Skulle det ikke blitt bedre nå? PS urin er sjekket hos lege og er normal.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Sånn holdt jeg på i 9 måneder. Hold ut! Anonymous poster hash: 4747b...33d
Snøfnugget Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2016 Åh, hadde håpet det skulle gi seg litt før babyen begynner å presse på. Får jo aldri ordentlig søvn, enten må jeg tisse eller så våkner ettåringen. Eller at ettåringen våkner av at jeg er oppe på do :/
TPK Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Oi, det var mye! Jeg tisser kanskje 1-2 ganger hver natt, er i uke 29. Kan det være du har uoppdaget svangerskapsdiabetes?
Snøfnugget Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2016 Oi, det var mye! Jeg tisser kanskje 1-2 ganger hver natt, er i uke 29. Kan det være du har uoppdaget svangerskapsdiabetes? Har ingen andre tegn på det og er heller ikke i noen risikogruppe. Urinen har blitt sjekket omtrent annenhver uke (pga hyperemesis og veldig lavt blodtrykk ekstra kontroller). Men husker det var som dette i ukene før termin sist, men nå er det jo så tidlig 😑
TPK Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Oi, det var mye! Jeg tisser kanskje 1-2 ganger hver natt, er i uke 29. Kan det være du har uoppdaget svangerskapsdiabetes?Har ingen andre tegn på det og er heller ikke i noen risikogruppe. Urinen har blitt sjekket omtrent annenhver uke (pga hyperemesis og veldig lavt blodtrykk ekstra kontroller). Men husker det var som dette i ukene før termin sist, men nå er det jo så tidlig 😑 Du kan ha det uten at det slår ut på urinen tror jeg. Jeg ville bedt om en glukosebelastningsprøve. Men sannsynligvis er det bare hormonelt, og du må leve med det til fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Tissa 5-6 ganger om natta under hele graviditeten.... :/ Anonymous poster hash: 37c1b...d38
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Det ga seg rundt uke 20 hos meg og startet opp igjen i uke 30.. Anonymous poster hash: 8ca12...2da
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Jeg tisset heeele tiden i den perioden, tisser faktisk mindre nå i uke 38 enn de første månedene. Anonymous poster hash: 2856f...502
Snøfnugget Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2016 Godt å høre det ikke er helt uvanlig,men hadde håpet jeg skulle gå litt pause før babyen begynner å presse på :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå