Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Har hatt vondt i kinnet på venstre side i hele dag,det dunker hele tiden og blir vondere når jeg tar hodet mellom beina...Ble forkjøla i går så det kom fort...Har ingen feber men er i dårlig form pga forkjølelsen...Har kjøpt saltvannsspray og nesespray så prøver å holde det åpent,men får det ikke helt opp med spray...Men kjenner at saltvann renner igjennom..Kan det gå over av seg selv?? Anonymous poster hash: 71fee...b29
Mostly Harmless Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Som regel går det over av seg selv. Rhinox i inntil 10 dager og saltvann er gode hjelpemidler. Paracet ved behov, kan være fryktelig vondt. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Som regel går det over av seg selv. Rhinox i inntil 10 dager og saltvann er gode hjelpemidler. Paracet ved behov, kan være fryktelig vondt. God bedring! Jeg har otrivin,duger det? Hi Anonymous poster hash: 71fee...b29
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Som regel går det over av seg selv. Rhinox i inntil 10 dager og saltvann er gode hjelpemidler. Paracet ved behov, kan være fryktelig vondt. God bedring! Jeg har otrivin,duger det? HiAnonymous poster hash: 71fee...b29 Ja og du bør kjøpe deg ett nesehorn. Lindrer og holder åpen sammen med sprayen. Anonymous poster hash: c3285...b7a
Mostly Harmless Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Som regel går det over av seg selv. Rhinox i inntil 10 dager og saltvann er gode hjelpemidler. Paracet ved behov, kan være fryktelig vondt. God bedring!Jeg har otrivin,duger det? Hi Anonymous poster hash: 71fee...b29 Ja, det gjør det. Jeg føler jeg blir mindre sår i nesa av Rhinox, men det er nok en smakssak. Nesehorn, som nevnt over her, er veldig bra. Løs litt salt i vannet og skyll.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Som oftest går det over av seg selv. Men noen ganger må man ha antibiotika, og i verste fall kan det ende med et kirurgisk inngrep for å bli kvitt betennelsen. Anonymous poster hash: 0b60e...4f0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Spør om resept på rinexin fra legen din Anonymous poster hash: 614bf...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå