Gå til innhold

Leser dere interiørblader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall, hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boligpluss, Rom123 og KK Living. Bonytt og Bo Bedre synes jeg viser mest svindyre designhus som kun 1 promille av befolkningen har råd til. For all del gøy å drømme innimellom men foretrekker tips jeg faktisk har råd til 😛

Anonymous poster hash: 27f1a...326

Skrevet

Nei, det er noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg.

Anonymous poster hash: 773c6...073
Skrevet

Nei, da skal jeg være rimelig desperat.

Anonymous poster hash: 1d1a0...f67
Skrevet

Ja, hver uke. Abonnerer på nesten alle :)

Anonymous poster hash: 95078...bbf

Skrevet

Nei, det koster jo en formue! Uansett er det jo lite å lese i dem, jeg blar fort igjennom og ser på bildene.

Skrevet

Oftest Lev landlig

Kjøper vel 2/3 i mnd av diverse merker.

Har nettopp kjøpt hus så må ha inspirasjon😂😂😂😂

Skrevet

Ja! Elsker interiørblader!

Leser mest svenske Living, KK living, engelske Living (elsker Living, og KK som jeg var skeptisk til i begynnelsen, har klart å lage noe fantastiske Living magasiner) og Retro + at jeg hver mnd rasker med meg et random utenlandsk magasin.

Før leste jeg Bolig 1,2,3 og Rom, men disse har ikke forandret seg ett dugg på 10år, så skjelden noe nytt å finne.

Elsker å shoppe interiørblader når jeg er ute å reiser, finner så mye spennende.

Anonymous poster hash: 9c6f3...c72

Skrevet

Det hender jeg kjøper et blad innimellom. for eksempel om vi er på hytta, på langhelg hos svigers eller noe sånt.

Syns ofte bladene blir for dyre, og de viser bare dyre designting man bare kan drømme om.. Hvertfall jeg.

Har enda ikke funnet ett blad som jeg føler viser den vanlige mannen\dama i gata og deres interiør. De fleste bladene sine intervjuobjekter bor i dyre store loftsleiligheter som de har innredet med antikke spesielle møbler eller designblomstervase til 15000kr.. Ikke noe jeg føler meg igjen i.. I tillegg er de alltid interiørarkitekter eller grafisk designere..

Vil gjerne ha tips til ett blad med mer normal interiør..

Anonymous poster hash: 6ee0e...5c0
Skrevet

Det hender jeg kjøper et blad innimellom. for eksempel om vi er på hytta, på langhelg hos svigers eller noe sånt.

Syns ofte bladene blir for dyre, og de viser bare dyre designting man bare kan drømme om.. Hvertfall jeg.

Har enda ikke funnet ett blad som jeg føler viser den vanlige mannen\dama i gata og deres interiør. De fleste bladene sine intervjuobjekter bor i dyre store loftsleiligheter som de har innredet med antikke spesielle møbler eller designblomstervase til 15000kr.. Ikke noe jeg føler meg igjen i.. I tillegg er de alltid interiørarkitekter eller grafisk designere..

Vil gjerne ha tips til ett blad med mer normal interiør..

Anonymous poster hash: 6ee0e...5c0

KK Living er ganske så folkelig.

Og om noe er for dyrt og vanskelig å få tak i, synes jeg uansett bladene er god inspirasjon.

Mye man kan kjøpe på loppis, snekre selv osv :)

Anonymous poster hash: 9c6f3...c72

Skrevet

Leser? Nei, men jeg kikker på bildene i blant

Skrevet

Takk for svar😊

Skrevet

Noen ganger. Abbonerte en gang på vakre hjem, og en gang på rom 123. Sluttet da jeg ikke leste dem. hehe..

Er ikke helt der kjenner jeg. 

Kan se i et sånnt blad innimellom, men ikke for mye. 

Orker absolutt ikke å ha et sånnt hjem. Jeg vil bo i et hus der det ser ut som det bor folk i. Et hjemmekoselig hjem i mine øyne. har litt "in i tiden" stæsj, og litt som ikke er det. En salig blanding. 

Er også meldem av noen interiørsider på fb.. Fatter ikke at folk orker å ha det så sterilt hjemme.. Mange har jo barn i det sterile hjemmet. Barna får vel bare duse ton i ton leker. ( Barn som elsker sterke farger)

Anonymous poster hash: fd7d6...004
Skrevet

Jeg vil, men finner sjelden noe som tiltaler. Bo bedre og nya ru(o?)m hender det jeg kjøper. Ender som regel opp med hyttemagasinet eller hytteliv siden jeg liker lesestoff bedre ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...