Gå til innhold

Noen her som har barnet sitt mine enn 50% og Annet barn 100%?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette? Er det lett å se på det barnet man har 100% som mer som sitt eget barn enn der man han mindre enn 50% eller? Sikkert et veldig dumt spm, men jeg lurer. Mener ikke noe negativt med det, men man kan jo ikke vite hva folk føler uten å spørre. Jeg tørr ikke spørre et sted hvor folk ikke kan være anonym, mener ikke å dømme eller være frekk eller noe, er oppriktig nysgjerrig.

Faren til mitt barn har han en gang i uka og annenhver helg. Og han skal få et nytt barn som han har 100%.

Anonymous poster hash: 6bfbe...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er dette? Er det lett å se på det barnet man har 100% som mer som sitt eget barn enn der man han mindre enn 50% eller? Sikkert et veldig dumt spm, men jeg lurer. Mener ikke noe negativt med det, men man kan jo ikke vite hva folk føler uten å spørre. Jeg tørr ikke spørre et sted hvor folk ikke kan være anonym, mener ikke å dømme eller være frekk eller noe, er oppriktig nysgjerrig.

Faren til mitt barn har han en gang i uka og annenhver helg. Og han skal få et nytt barn som han har 100%.

Aner ikke, men må spørre deg.

Håper du at far til ditt barn skal bli mer glad i deres barn?

Anonymous poster hash: 40923...e94

Skrevet

Nei, mitt barn er hos meg tre ganger i uka og annenhver helg, og hos sin far en gang i uka og annenhver helg. Han og hans nye kjæreste skal få et barn, det har de jo selvfølgelig 100%

Jeg bare tenker at, kanskje, jo mer man er med et barn, jo mer knyttet blir man til det, men mulig jeg tar helt feil? Jeg håper jo selvfølgelig at han har like sterke følelser for begge barna, for sønnen min sin skyld, men dette er jo ikke noe jeg kan spørre om, det vil jo virke direkte frekt.

Skrevet

Derfor jeg spør her inne om noe. Kunne delt sine erfaringer anonym, hi

Skrevet

Faren til mitt barn har fått to nye barn med sin nye samboer. Datter vår er der ca 40%. Jeg tror han er like glad i alle sine barn :)

Anonymous poster hash: 3bc68...659

Skrevet

Faren til mitt barn har fått to nye barn med sin nye samboer. Datter vår er der ca 40%. Jeg tror han er like glad i alle sine barn :)Anonymous poster hash: 3bc68...659

så fint å høre :) hi

Skrevet

Her er det din og felles. Vi elsker barna like høyt uansett, men vet at pappan sliter med litt dårlig samvittighet fordi han føler han ser de så lite. Spesielt eldste, selv om han ikke har noen grunn for å være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...