Gå til innhold

Jeg skal få en jente :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra før født to gutter, ene lever beste velgående, og han andre var også helt frisk måtte dessverre gi slipp Pga sykdom hos meg som førte til fortidlig fødsel, noe som aldri kommer til å leges med årene. Vurdert fler ganger å sterilisere meg Pga orker ikke oppleve noe slikt igjen.

Nå skal jeg få en jente :) jeg så henne på ultralyd, helt frisk og veldig aktiv, supernydelig, føler meg så heldig som får oppleve å ha begge kjønn. Gleder meg til at storebror på 7 endelig kan leke med sitt lille søsken. Jeg føler endelig stor glede :) nå krysses alt jeg har for at dette skal gå bra :)

Anonymous poster hash: 5978b...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppleve begge kjønn? Det er jo ikke noe å strebe etter, mye bedre med søsken av samme kjønn. De leker bedre sammen og får et tettere bånd enn bror/søster. Men for all del, kos deg! 
Forstod ikke hva du mente med den ene sønnen din, ga du ham bort?

Anonymous poster hash: d2097...e33
Skrevet

Gratulerer så masse 😊 kos deg og gled til du kan få holde den nydelige lille jenta I armene dine

Skrevet

Gratulerer så masse 😊 kos deg og gled til du kan få holde den nydelige lille jenta I armene dine 💗

Skrevet

Han døde under fortidlig fødsel. Kunne aldri gitt bort mitt eget barn. Å bare ha gutter hadde vært helt perfekt det også, å ha en av hver er også helt perfekt. Jeg er bare så glad for å ha sett at babyen er frisk, og vet litt informasjon om henne. Har gått rundt med hangar hele svangerskapet Pga dødfødsel sist.mendelig vet jeg mye om det nye barnet og føler glede, :)

Skrevet

Oppleve begge kjønn? Det er jo ikke noe å strebe etter, mye bedre med søsken av samme kjønn. De leker bedre sammen og får et tettere bånd enn bror/søster. Men for all del, kos deg!

Men i all verden?!? Snakk om å misforstå til minste detalj. Bedre å la være å svare da vet du!!!! Ikke bry deg om slike svar HI. Noen har tydeligvis stått opp på feil bein i dag 😠

Anonymous poster hash: cfec9...095

Skrevet

Hangar=angst, ble autorettet. Tusen takk 3 i april :)

Skrevet

Forstod ikke hva du mente med den ene sønnen din, ga du ham bort?Anonymous poster hash: d2097...e33

Men i all verden?!? Snakk om å misforstå til minste detalj. Bedre å la være å svare da vet du!!!! Ikke bry deg om slike svar HI. Noen har tydeligvis stått opp på feil bein i dag Anonymous poster hash: cfec9...095

ja, det er sant, takk :) Hi

Skrevet

Gratulerer! :) skjønner engstelsen din, en forferdelig ting å oppleve, håper alt går fint denne gangen. Lykkeønskninger din vei <3

Anonymous poster hash: dc950...cb3

Skrevet

Gratulerer med graviditeten😊

Anonymous poster hash: 564a3...a84

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner :)

skjønner ikke helt hvorfor den ene anonyme vil gni inn at det er best med to gutter, når jeg mistet min ene gutt. Å ha to levende barn er utrolig fint, uansett om de er samme kjønn eller ei. Håper så veldig at det går bra, og gleder meg så mye til babytiden. :)

Skrevet

"mye bedre med samme kjønn".. Det kan du ikke påstå. 

Snakk om å lete etter noe negativt å kommentere til noen som er glad for en graviditet og har vært gjennom dødfødsel. Skikkelig smakløst.

Gratulerer HI, lykke til på ferden!

Anonymous poster hash: 038cc...fbc

Skrevet

Hun mistet sin andre sønn. Og hva er egentlig galt med å glede seg over å oppleve å få være mamma til begge kjønn? Jeg har en jente, man hadde syn det hadde vært stor stas å få bli kjent med en sønn også..

Man må vel ikke problematisere alt?

Til HI: For en stor glede. Dere kommer til å få mange gleder i tiden som kommer. <3

Anonymous poster hash: 0b367...cd6

Skrevet

Tusen takk :) selvfølgelig hadde det mest optimale å hatt to gutter nå, og så ventet en jente, men sånn gikk det ikke. Nå har jeg en gutt jeg elsker over alt, og venter en jente, så nå er jeg, selvfølgelig helt knust over han jeg mistet, men endelig gleder jeg meg stort til jenta jeg får :) det er en så deilig følelse å glede meg til å treffe min lille baby :) så tusen takk for gratulasjoner, det varmer :)

Skrevet

Du har all rett til å glede deg. ☺

Jeg har selv en gutt på 5 år og venter nå ei jente. Har heldigvis ikke mistet ett barn i mellomtiden. Gleder meg masse til jenta kommer, og synes det er helt perfekt å skulle få jente også. Men jeg hadde jo blitt like glad for en gutt også. Når skal folk forstå at det er både mulig og lov å glede seg over å få ei jente uten at det betyr at en gutt ikke er like bra.

Kos deg med magen og babyen din, plutselig er tiden der og du får jenta di i armene dine ☺

Anonymous poster hash: 358bd...782

Skrevet

Gratulerer!

Det er vel tabu å si, men jeg har jente og venter en gutt, og er kjempeglad for at jeg får oppleve å være både jente- og guttemamma!

Vil selvsagt elske barnet like høyt uansett kjønn, men det er litt ekstra spennende når vi nå får et annet kjønn :)

Trist å høre om han du mistet, men nå har dere mye glede i vente <3

Anonymous poster hash: 099e5...fa0

Skrevet

Gratulerer! Har selv en av hver, ville ikke byttet bort noen av de.

Anonymous poster hash: 2fcf5...0ab

Skrevet

Gratulerer så mye ☺☺ Så bra at alt så bra ut på ultralyd og at du gleder deg til å få en jente!💜💜

Jeg skjønner godt hva du går igjennom mtp angst og redsel i svangerskapet. Jeg er selv gravid med nr 3, vi mistet førstemann like etter fødsel, helt uventet. Håper du blir godt ivaretatt av helsevesenet og at du får en fin tid fremover med storebror og lillesøster💜💜 Minstebror vil jo såklart også alltid være med dere💙💙 stor klem

Anonymous poster hash: 59589...b95

Skrevet

Gratulerer med årets minst empatiske innlegg👏🏻👏🏻👏🏻

Mine to eldste er gutter. 18 mnd mellom dem, og de kunne ikke vært mer ulike. Begge har et nærmere forhold til lillesøsteren enn hverandre.

Anonymous poster hash: 564a3...a84

Skrevet

Oppleve begge kjønn? Det er jo ikke noe å strebe etter, mye bedre med søsken av samme kjønn. De leker bedre sammen og får et tettere bånd enn bror/søster. Men for all del, kos deg! Forstod ikke hva du mente med den ene sønnen din, ga du ham bort? Anonymous poster hash: d2097...e33

Kanskje du burde lese innlegget en gang til ? Hvordan kan du svare så frekt når hi tydelig er glad for å få et nytt barn og tydelig er lei seg for det barnet hun mistet. Du må jo rett og slett være litt enkel i toppen om du ut i fra innlegget til hi tolket at hun gav bort sønnen sin. Makan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...