Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Har dere dårlig samvittighet? Anonymous poster hash: 33dac...00f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Ikke jeg, men har en god vennine som har. Det begynte for 5 år siden, og for 1,5 år siden ble det slutt mellom han og kona. Han flyttet ut etterhvert, men nå sitter vennina med skjegget i postkassa fordi nå at han er fri vil han ikke forplikte seg til henne. Så hun står på sidelinja og venter på at han blir klar. Jeg bare rister hodet, jeg syns det er usannsynlig at han noen gang blir klar, eller rettere sagt klar til henne. Han innleder sikkert et forhold før eller senere, men ikke med henne. Hun er en del av fortiden og han kommer til å starte med blanke ark. Syns synd for henne, men jeg har sluttet å si noe fordi hun ikke vil høre uansett. Hun nærmer seg 40, jeg mener hun burde avslutte det hele, ikke godta at han holder henne på gresset (for hun er godt nok til å pule må vite!) og finne en ordentlig mann. Anonymous poster hash: 51d05...825
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde, for ........ 15 år siden. Har ikke (og hadde ikke) dårlig samvittighet for det, hans/deres problem.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Overhodet ikke. Det er hans ansvar, ikke mitt. (Min "opptatte mann" har ikke barn, bare så det er sagt) Anonymous poster hash: 5f37a...e21
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Har ikke det, og har ikke hatt det (såvidt jeg kan huske), men hadde uansett ikke vært mitt problem. At noen har lyst til å ligge med menn som er i et forhold, DET forstår jeg ikke. Finnes jo ikke noe mer usexy enn feighet, uærlighet og utroskap. Har vært flere menn som har prøvd seg på meg, og som har nevnt i en tilfeldig bisetning at de er i et forhold, "er det et problem?", "ikke for meg, men åpenbart for deg, dust". Anonymous poster hash: 6fe67...111
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Ikke jeg, men har en god vennine som har. Det begynte for 5 år siden, og for 1,5 år siden ble det slutt mellom han og kona. Han flyttet ut etterhvert, men nå sitter vennina med skjegget i postkassa fordi nå at han er fri vil han ikke forplikte seg til henne. Så hun står på sidelinja og venter på at han blir klar. Jeg bare rister hodet, jeg syns det er usannsynlig at han noen gang blir klar, eller rettere sagt klar til henne. Han innleder sikkert et forhold før eller senere, men ikke med henne. Hun er en del av fortiden og han kommer til å starte med blanke ark. Syns synd for henne, men jeg har sluttet å si noe fordi hun ikke vil høre uansett. Hun nærmer seg 40, jeg mener hun burde avslutte det hele, ikke godta at han holder henne på gresset (for hun er godt nok til å pule må vite!) og finne en ordentlig mann. Anonymous poster hash: 51d05...825 Hun har selvfølgelig ikke dårlig samvittighet. Fyren og kona hadde barn men ikke felles. Anonymous poster hash: 51d05...825
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c
Guttemamman:-) Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Jeg hadde faktisk ikke klart å tro på at jeg hadde vært den store kjærligheten! En gang utro-alltid utro tror jeg det ligger mye sannhet i dessverre 😳
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Spiller jo ingen trille nå du hiver deg rundt med en som allerede er i et forhold. Karma is a bitch! Anonymous poster hash: 3d45e...ae7
Luksusdyret Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Det kan så være, men vær obs på at mange flere forhold som begynner med utroskap, ender med brudd, sammenlignet med forhold som startet mellom to single. En annen ting - ikke bli overrasket hvis han er utro mot deg. Mange elskerinner tror at de er så mye mer sexy, smarte, snille og generelt er bedre enn kona som ble bedratt, at mannen aldri kommer til å være utro mot dem hvis de etablerer et forhold. Mange igjen blir kontrollerende mehe fordi de ikke kan stole på en utro mann 100 %. Ikke noe ideelt utgangspunkt for et forhold. Har mannen barn som mistet sin kjernefamilie på grunn av forholdet, vil samarbeidet mellom mor og stemor være mildt sagt vanskeliggjort.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 føler dere det ikke litt på samvittigheten en gang? Greit at det er han som er dusten, men å bidra til noe som kan såre andre mennesker hadde jeg ikke klart. Jeg hadde hatt store problemer med å falle for en som bedro kjæresten sin også. Mener ikke å si at jeg er feilfri og de som er elskere/elskerinner er dårlige mennesker, men synes det er litt trist at det tilsynelatende er så lett for noe fordi de ikke har ansvaret. Anonymous poster hash: feb0d...153
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 føler dere det ikke litt på samvittigheten en gang? Greit at det er han som er dusten, men å bidra til noe som kan såre andre mennesker hadde jeg ikke klart. Jeg hadde hatt store problemer med å falle for en som bedro kjæresten sin også. Mener ikke å si at jeg er feilfri og de som er elskere/elskerinner er dårlige mennesker, men synes det er litt trist at det tilsynelatende er så lett for noe fordi de ikke har ansvaret. Anonymous poster hash: feb0d...153 Har opplevd utroskap i et par i nær familie. Så nær at jeg ble personlig påvirket av det. Klandrer fremdeles bare mannen, som burde beholdt buksene på.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Det kan så være, men vær obs på at mange flere forhold som begynner med utroskap, ender med brudd, sammenlignet med forhold som startet mellom to single. En annen ting - ikke bli overrasket hvis han er utro mot deg. Mange elskerinner tror at de er så mye mer sexy, smarte, snille og generelt er bedre enn kona som ble bedratt, at mannen aldri kommer til å være utro mot dem hvis de etablerer et forhold. Mange igjen blir kontrollerende mehe fordi de ikke kan stole på en utro mann 100 %. Ikke noe ideelt utgangspunkt for et forhold. Har mannen barn som mistet sin kjernefamilie på grunn av forholdet, vil samarbeidet mellom mor og stemor være mildt sagt vanskeliggjort. Som sagt, ingen barn. Jeg vet jo alle disse tingene, men jeg kjenner denne mannen. Klart, jeg kan gå på en smell, men jeg tror det ikke Mannen er den mest ærlige, omsorgsfulle og snille mannen jeg noen gang har møtt. Det samme vet de som kjenner han, og derfor er det ingen av dem som uttrykker noe annet enn at de støtter oss. De sier også at de sjelden har sett to som er så forelsket i hverandre, det lyser visst Anonymous poster hash: 41163...78c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 En gang utro - alltid utro. Hadde en eks som var utro, dumpet han og han har vært utro i alle forhold siden. Han kontakter meg fortsatt nesten 10 år etter bruddet og spør om vi skal møtes, ha sex osv. Han er så patetisk ødelagt. Jeg vet han er i forhold ofte når han spør og sier konsekvent at han bør begynne å ta vare på damene sine, men nei.. Avskum. Jeg skjønner meg ikke på damer som ligger med menn i forhold og som attpåtil tror at det er drømmemannen, og at aaalt blir så mye bedre med dem. De har virkelig ikke skjønt noe. Jeg kjenner ingen elskerinner som har fått oppfylt denne "drømmen". Tvert om så gjentar historien seg igjen og igjen. Anonymous poster hash: 4c023...fa1
Luksusdyret Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Det kan så være, men vær obs på at mange flere forhold som begynner med utroskap, ender med brudd, sammenlignet med forhold som startet mellom to single. En annen ting - ikke bli overrasket hvis han er utro mot deg. Mange elskerinner tror at de er så mye mer sexy, smarte, snille og generelt er bedre enn kona som ble bedratt, at mannen aldri kommer til å være utro mot dem hvis de etablerer et forhold. Mange igjen blir kontrollerende mehe fordi de ikke kan stole på en utro mann 100 %. Ikke noe ideelt utgangspunkt for et forhold. Har mannen barn som mistet sin kjernefamilie på grunn av forholdet, vil samarbeidet mellom mor og stemor være mildt sagt vanskeliggjort. Som sagt, ingen barn. Jeg vet jo alle disse tingene, men jeg kjenner denne mannen. Klart, jeg kan gå på en smell, men jeg tror det ikke Mannen er den mest ærlige, omsorgsfulle og snille mannen jeg noen gang har møtt. Det samme vet de som kjenner han, og derfor er det ingen av dem som uttrykker noe annet enn at de støtter oss. De sier også at de sjelden har sett to som er så forelsket i hverandre, det lyser visst Anonymous poster hash: 41163...78c Mannen din som bedro sin kjæreste er den mest ærlige du noen gang har møtt? ÆRLIG? Hør på deg selv, skjønner du er forelsket og blindet av det. Men en mann som bedrar er alt annet enn ærlig. I tilfelle lurer jeg på hvilke drittsekker du omgir deg med, hvis en utro mann er den mest ærlige du har møtt. En mann som bedrar er heller ikke snill eller omsorgsfull, da går man fra partneren før man ligger rundt. Ved å overlappe forhold påfører man sin partner smerte. Jada, jeg har sett tilfeller der folk støttet elskerinnen, men det betyr ikke at mannen var en god mann. Du er ikke noe bedre enn hans kjæreste, som han en gang også var kjempeforelsket i, nøt tiden sammen med og hadde sex med. Han gikk lei, og han kan også gå lei deg når forelskelsen har lagt seg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #16 Skrevet 12. februar 2016 Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Det kan så være, men vær obs på at mange flere forhold som begynner med utroskap, ender med brudd, sammenlignet med forhold som startet mellom to single. En annen ting - ikke bli overrasket hvis han er utro mot deg. Mange elskerinner tror at de er så mye mer sexy, smarte, snille og generelt er bedre enn kona som ble bedratt, at mannen aldri kommer til å være utro mot dem hvis de etablerer et forhold. Mange igjen blir kontrollerende mehe fordi de ikke kan stole på en utro mann 100 %. Ikke noe ideelt utgangspunkt for et forhold. Har mannen barn som mistet sin kjernefamilie på grunn av forholdet, vil samarbeidet mellom mor og stemor være mildt sagt vanskeliggjort. Som sagt, ingen barn.Jeg vet jo alle disse tingene, men jeg kjenner denne mannen. Klart, jeg kan gå på en smell, men jeg tror det ikke Mannen er den mest ærlige, omsorgsfulle og snille mannen jeg noen gang har møtt. Det samme vet de som kjenner han, og derfor er det ingen av dem som uttrykker noe annet enn at de støtter oss. De sier også at de sjelden har sett to som er så forelsket i hverandre, det lyser visst Anonymous poster hash: 41163...78c Mannen din som bedro sin kjæreste er den mest ærlige du noen gang har møtt? ÆRLIG? Hør på deg selv, skjønner du er forelsket og blindet av det. Men en mann som bedrar er alt annet enn ærlig. I tilfelle lurer jeg på hvilke drittsekker du omgir deg med, hvis en utro mann er den mest ærlige du har møtt. En mann som bedrar er heller ikke snill eller omsorgsfull, da går man fra partneren før man ligger rundt. Ved å overlappe forhold påfører man sin partner smerte. Jada, jeg har sett tilfeller der folk støttet elskerinnen, men det betyr ikke at mannen var en god mann. Du er ikke noe bedre enn hans kjæreste, som han en gang også var kjempeforelsket i, nøt tiden sammen med og hadde sex med. Han gikk lei, og han kan også gå lei deg når forelskelsen har lagt seg. Haha, det er forfriskende å få fasiten slengt i tryne😂 Saken er jo at du, eller noen andre her inne, kjenner han eller hans tidligere forhold, du vet faktisk nada om hvordan eksen var, hvordan han er som person og du vet heller ikke noe om meg Tenk det, noen ganger er ikke ting svart/hvitt Anonymous poster hash: 41163...78c
Luksusdyret Skrevet 12. februar 2016 #17 Skrevet 12. februar 2016 (endret) Nei, jeg har ikke dårlig samvittighet. Han har gått fra henne nå da, de hadde ikke barn. Jeg la meg ikke etter han, det var han som falt for meg Jeg tror det er den store kjærligheten!❤ Anonymous poster hash: 41163...78c Det kan så være, men vær obs på at mange flere forhold som begynner med utroskap, ender med brudd, sammenlignet med forhold som startet mellom to single. En annen ting - ikke bli overrasket hvis han er utro mot deg. Mange elskerinner tror at de er så mye mer sexy, smarte, snille og generelt er bedre enn kona som ble bedratt, at mannen aldri kommer til å være utro mot dem hvis de etablerer et forhold. Mange igjen blir kontrollerende mehe fordi de ikke kan stole på en utro mann 100 %. Ikke noe ideelt utgangspunkt for et forhold. Har mannen barn som mistet sin kjernefamilie på grunn av forholdet, vil samarbeidet mellom mor og stemor være mildt sagt vanskeliggjort. Som sagt, ingen barn.Jeg vet jo alle disse tingene, men jeg kjenner denne mannen. Klart, jeg kan gå på en smell, men jeg tror det ikke Mannen er den mest ærlige, omsorgsfulle og snille mannen jeg noen gang har møtt. Det samme vet de som kjenner han, og derfor er det ingen av dem som uttrykker noe annet enn at de støtter oss. De sier også at de sjelden har sett to som er så forelsket i hverandre, det lyser visst Anonymous poster hash: 41163...78c Mannen din som bedro sin kjæreste er den mest ærlige du noen gang har møtt? ÆRLIG? Hør på deg selv, skjønner du er forelsket og blindet av det. Men en mann som bedrar er alt annet enn ærlig. I tilfelle lurer jeg på hvilke drittsekker du omgir deg med, hvis en utro mann er den mest ærlige du har møtt. En mann som bedrar er heller ikke snill eller omsorgsfull, da går man fra partneren før man ligger rundt. Ved å overlappe forhold påfører man sin partner smerte. Jada, jeg har sett tilfeller der folk støttet elskerinnen, men det betyr ikke at mannen var en god mann. Du er ikke noe bedre enn hans kjæreste, som han en gang også var kjempeforelsket i, nøt tiden sammen med og hadde sex med. Han gikk lei, og han kan også gå lei deg når forelskelsen har lagt seg. Haha, det er forfriskende å få fasiten slengt i tryne Saken er jo at du, eller noen andre her inne, kjenner han eller hans tidligere forhold, du vet faktisk nada om hvordan eksen var, hvordan han er som person og du vet heller ikke noe om meg Tenk det, noen ganger er ikke ting svart/hvitt Anonymous poster hash: 41163...78c uansett hvordan eksen var gir det ikke rett til å pule rundt når man er i forhold, man lyver da per definisjon. Dine egne løgner avhenger jo ikke av andre mennesker, det er like mye løgn hvis en advokat lyver til en straffedømt som liksom "har fortjent det" som hvis man lyver til et uskyldig lite barn. En løgn er en løgn, og da er man ikke ærlig. Å være ærlig er ikke et begrep som rommer "selektiv ærlighet". Nei, ting er ikke alltid svart-hvitt, men en mann som fører partner bak lyset og puler rundt, er ikke ærlig eller snill. Det blir som å si at man er ærlig hvis man snylter på staten for å kunne brødfø sine egne barn (som for eksempel, et par som oppgir forskjellige adresser mens de egentlig er samboere, for å få stønad), mens det e uærlig å snylte hvis du er rik og har råd til å la være. Endret 12. februar 2016 av MrsRiddick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå