Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Var innom merkeforhandler og klaga på ei feilmelding på en ny bil. Sa at eg kunne gå heim siden eg bor bare 10 minutt unna. Men dei ville eg skulle vente slik at dei kunne sjekke om dei hadde delane til å fikse no, eller om de måtte bestille deler og gi meg time seinere. Blei henvist til ventekrok. Etter ca 30 minutt går eg tilbake til skranken for å spør, ville helst gå heim og gjøre klart til avreise vinterferie idag. Mannen som hadde hjelpt meg henviste meg til dama ved siden av siden mekanikeren hadde vore hos ho. Der låg mappa på saken min og bilen var ferdig. Eg såg bilmekanikeren gå inn ca 10 minutt Før. Kjenner at det bobler i meg av irritasjon. Kor lenge hadde ho tenkt å la meg sitte Før ho begynte på den bunken ved siden av seg. Greit, ho kunne ikkje vite at eg satt og venta, men han som hadde hjelpt meg i utgangspunktet visste at eg satt der og såg at mekaniker var inne og snakka med ho. Sa at eg syntes det var skikkelig irriterende å sitte og vente når bilen allerede var ferdig men blei avfeia med at bilen akkurat var blitt ferdig. Er eg kravstor som forventer LITT meir? Er slike ting som kan gjøre at eg velger annen bil neste gang. Anonymous poster hash: f5b4a...3a2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Unnskyld meg, men du ventet i 30 minutter. I løpet av de 30 minuttene ble bilen din sjekket og fikset, og mappen sendt videre. At damen ikke iløpet av de få minuttene hun hadde hatt den på bordet ikke hadde rukket å gi akkurat deg beskjed er overhodet ingen sak. Hadde du vist en slik holdning mot meg hadde du fått klar beskjed om at verden ikke surrer kun rundt deg og hvis du ikke kan vente i 10 minutter så må du gjerne være så sur du bare ville uten at jeg bryr meg om det. Og ikke minst du hadde vært hjertelig velkommen til å kjøpe bil et annet sted da kunder som deg gir større negativitet enn fordelen ved å få solgt en bil. Anonymous poster hash: f75c3...f9d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Hadde kanskje irritert meg det og da. Samtidig som jeg hadde tenkt at de nok har mye å gjøre de også. Hadde ikke irritert meg over det utover det nei. Anonymous poster hash: 168f1...7d2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Så problemet her er at du måtte vente ti minutter ekstra, og deretter sleeeeepe deg bort til skranken for å mase? Helt enig med deg - dette er reklamasjonsgrunn!!! Neida. Skjerp deg. Anonymous poster hash: 35719...83c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Jeg hadde blitt glad for at jeg slapp å gå hjem. Anonymous poster hash: 97ce7...f51
Miss Chocolate Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Hadde ikke blitt irritert nei.. Hadde blitt glad for at bilen var ferdig og at det kun tok 30 min 😊
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Skjønner hva du mener, hadde også blitt irritert. Kall meg kravstor, men slapp service gjør meg faktisk skikkelig SUR.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Herregud, du syter fordi du måtte vente 10 min ekstra? Du er urimelig.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Det er ikke sånn at du er den eneste kunden der, eller at hun kun skal sitte å vente på at bilene er ferdige.. Jeg hadde ikke orket å bruke energi på å irritere meg over noe så teit og lite.. Vær heller glad for god kundeservice. De kikket på bilen din med en gang, og de fikset feilen.. På under 30min.. Anonymous poster hash: fa735...234
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Du høres krevende ut. Nei hadde ikke blitt irritert. Du er vel ikke VIP-kunde? Anonymous poster hash: 63e56...3f6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 Du høres krevende ut. Nei hadde ikke blitt irritert. Du er vel ikke VIP-kunde?Anonymous poster hash: 63e56...3f6 Føler meg litt som en VIP-kunde. Har kjøpt 3 helt nye biler de siste 2-3 åra. Og ja, eg er kanskje litt krevende. Men kva er vitsen med å la kunder sitte og vente når bilen er ferdig. Begge disse på mottak satt kun med papirarbeid. Ingen tlf og ingen kunder der framme da eg såg. Anonymous poster hash: f5b4a...3a2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Du høres krevende ut. Nei hadde ikke blitt irritert. Du er vel ikke VIP-kunde?Anonymous poster hash: 63e56...3f6 Føler meg litt som en VIP-kunde. Har kjøpt 3 helt nye biler de siste 2-3 åra. Og ja, eg er kanskje litt krevende. Men kva er vitsen med å la kunder sitte og vente når bilen er ferdig. Begge disse på mottak satt kun med papirarbeid. Ingen tlf og ingen kunder der framme da eg såg. Anonymous poster hash: f5b4a...3a2 Hehe. Du vet ikke hva VIP er. Våre VIP-kunder handler to-tre i året og bilene koster opp mot 1 mill eller over. DA er du VIP. Handler selv ny bil en gang i året, en vanlig bil til normal pris. Jeg er ikke VIP. 😊 Anonymous poster hash: 63e56...3f6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Hahaha Noen altså...! Hadde jeg sittet i skranken, så hadde jeg nok satt deg pent på plass ja 😘 Anonymous poster hash: 3ba70...83a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 Hahaha Noen altså...! Hadde jeg sittet i skranken, så hadde jeg nok satt deg pent på plass ja Anonymous poster hash: 3ba70...83a Seriøst? Prøver dere Ikkje være kundevennlige?Hadde eg blitt satt på plass fordi eg helt rolig sa at det var irriterende å sitte og vente når bilen allerede er ferdig skal eg love deg at eg hadde stått på for å sverte dokke. DA hadde eg blitt skikkelig forbanna. Kva med å være LITT ydmyk ovenfor kunden. Dama i skranken her var i det minste vennlig. Eg sa takk, og gjekk. Og dei slepp unna med at eg blei irritert, sa det til mannen og dokke (butikken er helt anonym for dokke), og ferdig med det. Tydeligvis noen som er dårligere i kundeservice enn andre. Anonymous poster hash: f5b4a...3a2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 Du høres krevende ut. Nei hadde ikke blitt irritert. Du er vel ikke VIP-kunde?Anonymous poster hash: 63e56...3f6 Føler meg litt som en VIP-kunde. Har kjøpt 3 helt nye biler de siste 2-3 åra. Og ja, eg er kanskje litt krevende. Men kva er vitsen med å la kunder sitte og vente når bilen er ferdig. Begge disse på mottak satt kun med papirarbeid. Ingen tlf og ingen kunder der framme da eg såg.Anonymous poster hash: f5b4a...3a2 Hehe. Du vet ikke hva VIP er. Våre VIP-kunder handler to-tre i året og bilene koster opp mot 1 mill eller over. DA er du VIP. Handler selv ny bil en gang i året, en vanlig bil til normal pris. Jeg er ikke VIP. Anonymous poster hash: 63e56...3f6 Veit at eg Ikkje ER VIP. 2 av bilene var forsåvidt kjøpt av en annen bilforhandler i tillegg. Men tenker jo at de som kjøper ny bil bør behandles bra uansett. Eg er jo en potensiell kjøper av både biler og tjenester i denne butikken. Poenget er at eg forventer å behandles godt. Anonymous poster hash: f5b4a...3a2
soleia Skrevet 12. februar 2016 #16 Skrevet 12. februar 2016 God service at du fekk fiksa bilen medan du venta, sjølv om det gjekk nokre unødvendige minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå