Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Føler i hvert fall det her. Det nye er fire barn, virker som om det er status med mange barn. Jeg gir meg på tre, men har en bonussønn så vi er innafor det Oslo vest "krever" Anonymous poster hash: 6eff9...7db
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 OK?!? Anonymous poster hash: e6e2f...615
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Så fantastisk at dere tilsammen har klart å produsere det antall barn naboene dine synes dere skal ha! Gratulerer! Anonymous poster hash: 85f5e...a93
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Fornuftige folk får ikke mange barn. Anonymous poster hash: 100fb...01a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Fornuftige folk får ikke mange barn. Anonymous poster hash: 100fb...01a Nei vel?? Fordi? Anonymous poster hash: 7ca8c...def
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Sutre, sutre. Hele Oslo Vest er en illusjon skapt av lettmanipulerte sveklinger som bruker hele livet på å strekke seg etter det de tror andre mener at de bør eie, mestre, ha og tjene.
Surogvanskelig Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Ha ha. Glad for at jeg er i stand til å ta valg basert på hva jeg vil og hva som er riktig for meg og min familie.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 lurer på hvordan Oslo vest kan kreve det? Anonymous poster hash: 976d3...f5a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Oslo Vest? Er det et nytt parti? Sitter de i regjeringen? Anonymous poster hash: 337a5...dab
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Jeg ruger på nr 3, men likevell får jeg et for lite da ene barnet mitt døde. Er i hjertet mitt, og med oss i tankene, men er ikke her allikevell. Det er ett barn for lite! Anonymous poster hash: a4342...ff5
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Dere skjønner at jeg kødder? Alt er sant, men jeg får mine barn fordi jeg vil det, ikke fordi vestkanten ser på det som status. Når det er sagt er resten sant. Jeg lar meg bare ikke påvirke, stum observatør. De med fire har ofte au pair. Spørs om ikke noen faktisk burde gitt seg på to, hvis målet er å kunne følge opp barna selv vel og merke... Anonymous poster hash: 6eff9...7db
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 Dere skjønner at jeg kødder? Alt er sant, men jeg får mine barn fordi jeg vil det, ikke fordi vestkanten ser på det som status. Når det er sagt er resten sant. Jeg lar meg bare ikke påvirke, stum observatør. De med fire har ofte au pair. Spørs om ikke noen faktisk burde gitt seg på to, hvis målet er å kunne følge opp barna selv vel og merke... Anonymous poster hash: 6eff9...7db Er ikke helt i vater du vel?? 🙊 Anonymous poster hash: e6e2f...615
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2016 #15 Skrevet 12. februar 2016 Dere skjønner at jeg kødder? Alt er sant, men jeg får mine barn fordi jeg vil det, ikke fordi vestkanten ser på det som status. Når det er sagt er resten sant. Jeg lar meg bare ikke påvirke, stum observatør. De med fire har ofte au pair. Spørs om ikke noen faktisk burde gitt seg på to, hvis målet er å kunne følge opp barna selv vel og merke... Anonymous poster hash: 6eff9...7db Er ikke helt i vater du vel?? 🙊 Anonymous poster hash: e6e2f...615 Stum observatør 😁
Surogvanskelig Skrevet 12. februar 2016 #17 Skrevet 12. februar 2016 Dere skjønner at jeg kødder? Alt er sant, men jeg får mine barn fordi jeg vil det, ikke fordi vestkanten ser på det som status. Når det er sagt er resten sant. Jeg lar meg bare ikke påvirke, stum observatør. De med fire har ofte au pair. Spørs om ikke noen faktisk burde gitt seg på to, hvis målet er å kunne følge opp barna selv vel og merke... Anonymous poster hash: 6eff9...7db Gjør og sier du alltid det du tror flertallet mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå