Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #1 Skrevet 12. februar 2016 Jeg var medlem i en kjempe koselig gruppe på Facebook frem til nylig, fikk ikke være med lenger da jeg sa meningen min om noe. Jeg klarte å bli medlem igjen i dag etter mye om å men for å få gå inn å slette bilder av ungen min jeg tidligere har lagt ut i denne gruppa av årsaken at jeg ikke er medlem der lenger og da synes jeg heller ikke at bilder av mitt barn har noe der å gjøre. Jeg ble etter 2 timer kastet ut av gruppa igjen uten at adminene hadde spurt meg om jeg var ferdig å slette, så blokkerte begge adminene i gruppa meg på Facebook..hva gjør jeg nå ?? Gruppa er rapportert. Men jeg har enda en ekkel følelse på at bilder av mitt barn finnes ennå i gruppa... Hilsen fra fortvilet mamma som aldri deler bilder av barn i lukket Facebookgruppe mer. Anonymous poster hash: 5b86e...02b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #2 Skrevet 12. februar 2016 Hvor lang tid tar det å slette noen bilder? Og hvor mange bilder har du egentlig lagt ut? Anonymous poster hash: 0cfe9...736
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #3 Skrevet 12. februar 2016 Hvorfor har du rapporter gruppa? Om en ikke kan oppføre seg, så blir man kastet ut. Og du bør gjerne tenke deg om hvor du deler bilder av barna . Anonymous poster hash: c8c06...52c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #4 Skrevet 12. februar 2016 Kjenner du noen andre i gruppa du kan sende en beskjed til? Kan du be de om å gi beskjed til admin at du trenger midlertidig tilgang for å slette bilder. Hva er det gruppa er rapportert for? Hvis du tror den blir lagt ned, så blir vel bildene også utilgjengelige... Anonymous poster hash: e8881...e50
Gjest Darwinia:-) Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Er dette en gruppe med kun folk du kjenner? Hvis ikke, hvorfor i all verden deler du bilder av barnet ditt med fremmede på Facebook?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Du vet vel selv om du rakk å slette bildet eller ikke på de to timene...? Anonymous poster hash: 4e7dd...256
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #7 Skrevet 12. februar 2016 Vel, saken er den at jeg startet opp den gruppa som er en termingruppe for snart 2 år siden..hatt mye med de andre damene å gjort..hadde med meg to admins til...jeg sa meningen min om en hendelse, de kastet med ut av gruppa da det ikke passet de. Nå når jeg ikke lenger får være medlem så har jeg heller ikke lyst å ha bildet av barnet mitt liggende på den gruppa da jeg ikke kan vite om de legger til nye medlemmer jeg ikke kjenner.. JEG har oppført meg fint jeg, jeg sa bare en feil setning om en sak..å det tålte ikke de. Jeg vet faktisk ikke en gang hvorfor de nekter meg tilgang ! Jeg har kjent jentene der inne og møtt de flere ganger siste årene.. Uansett, har jeg ikke rett til å få lov å gå inn å fjerne? Det er jo bilder av mitt barn..iløpet av to år blir en del delt..å ja..det tar lenger enn to timer å få fullstendig oversikt ! Anonymous poster hash: 5b86e...02b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #8 Skrevet 12. februar 2016 Jeg er nyskjerrig på hvilken mening du hadde jeg, som gjør at de stenger deg ute? Anonymous poster hash: 80c26...715
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 Hvor gamle er dere egentlig? 😬 Anonymous poster hash: 32886...72e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Jeg gav beskjed om en hendelse som fant sted på et barseltreff der jeg mente at noen ble urettferdig behandlet å at det var ikke greit å oppføre seg slik..vi er en gjeng damer fra 18-40 år...det som da skjedde er at ei jente mente jeg hadde slengt dritt om de, å hengte meg ut i gruppa...jeg fikk ingen sjanse til å forklare meg...JEG syns hele greia er overdramatisert å rett å slett en oppførsel jeg overhodet ikke gidder..så jeg driter i det..men jeg vil kun ha fjernet bildene mine fra den gruppa..noe mer utdypende kan jeg ikke skrive da jeg heller ikke vet hvem som er her inne på forumet å ikke Anonymous poster hash: 5b86e...02b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 Oh Lord.... Anonymous poster hash: 50054...0f7
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Kontakt facebook Anonymous poster hash: 7bc87...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå