Gå til innhold

Sex, overgrep, sperre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ble mor for noen år siden så har jeg slitt m å ha sex m mannen. Ble da veldig mye mer oppmerksom på andres elendighet. Tenker ofte på alle små som blir misbrukt, på voldtekt som krigstaktikk, osv., og skjønner ikke hvordan mennesker kan behandle andre slik. Ondskap. Og dette har fått konsekvenser for mitt samliv. Jeg får jeg meg ikke til å nyte det å ha sex når jeg vet at en penis, for mange, er verdens verste mareritt. Jeg har ikke blitt misbrukt, ikke min mann heller, og han er verdens snilleste. Noen som har noen tanker rundt dette? Andre som sliter av samme grunn?

Anonymous poster hash: 25442...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg at du bør søke profesjonell hjelp for! Det er ikke sunt å la andres skjebne få påvirke ditt liv så mye!

Oppsøk psykolog!

Man kan fint nyte eget seksuelt liv fullt ut og likevel ha empati med de som blir utsatt for overgrep. Når du lar ukjentes overgrep ødelegge ditt liv, da må du søke hjelp.

Anonymous poster hash: 9c5ec...f8f
Skrevet

Det tror jeg at du bør søke profesjonell hjelp for! Det er ikke sunt å la andres skjebne få påvirke ditt liv så mye!

Oppsøk psykolog!

Man kan fint nyte eget seksuelt liv fullt ut og likevel ha empati med de som blir utsatt for overgrep. Når du lar ukjentes overgrep ødelegge ditt liv, da må du søke hjelp.

Anonymous poster hash: 9c5ec...f8f

Hm. Ja, når du sier det så høres det fornuftig ut. Skjønner ikke hvordan det ble slik...

Hi

Skrevet

Sliter litt av lignende grunn. Etter jeg fikk barn synes jeg sex er så skittent på en måte... Føler meg grisete og ekkel som har tanker om sex og at mannen er ekkel når han er kåt. Når han tar på meg, så stivner jeg helt. Det er trist og dumt at det er sånn. Savner det gode sexlivet vi hadde før.

For å greie å ha sex må jeg distansere meg fra meg selv. Fantasere at jeg er noen andre. Men nå kjenner jeg at det også begynner å bli vanskelig...

Anonymous poster hash: 6fc79...431

Skrevet

Kjære vene, søk hjelp!!

Anonymous poster hash: 348d5...9b9

Skrevet

Sliter litt av lignende grunn. Etter jeg fikk barn synes jeg sex er så skittent på en måte... Føler meg grisete og ekkel som har tanker om sex og at mannen er ekkel når han er kåt. Når han tar på meg, så stivner jeg helt. Det er trist og dumt at det er sånn. Savner det gode sexlivet vi hadde før.

For å greie å ha sex må jeg distansere meg fra meg selv. Fantasere at jeg er noen andre. Men nå kjenner jeg at det også begynner å bli vanskelig...

Anonymous poster hash: 6fc79...431

Ja, ekkel-følelse, akkurat sånn er det. Føles rett og slett heslig.

Vi får gå i kloster. :-P

Hi

Skrevet

Jeg har også den skittent/ekkelt-følelsen. Men jeg har opplevd overgrep og har aldri hatt et fungerende sexliv over tid med en annen person.

Ser ikke ut til at jeg får det heller :(

Jeg har lyst til å gjøre ting med mannen, men han vil gjøre ting med meg og det takler jeg ikke. Så her går det mot skilsmisse etter seks år sammen :(

Anonymous poster hash: baf60...24f

Skrevet

Skaff deg hjelp, dette er jo bare tull. Og la andres elendighet påvirke ditt liv på denne måten.

Jeg ble grovt seksuelt misbrukt i flere år, fra jeg var 3 år. Og jeg har et helt normalt forhold til sex, jeg elsker sex og virkelig nyter det.

Anonymous poster hash: d55c2...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...