Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Har en aktiv liten knert som sover 11-14 t om natten, men problemet er at han må ligge i samme seng som meg. Har prøvd i flere mnd å få han til å sove i sin egen seng, men det går rett og slett ikke! Han klarer ikke å sove alene, men sover heldigvis godt om kvelden så slipper noe styr da. Jeg prøvde i 1 mnd å ligge på madrass inne på rommet til knerten, men likevel så var det veldig vanskelig for han å sove alene så ble lite søvn. Jeg er så sliten, får ikke nok sammenhengende søvn for han ligger ikke rolig! Har alltid hatt et stort behov for nærhet, men nå har det toppet seg! Vært hos legen flere ganger, å nå spurte han om sovemiddel kunne vær aktuelt. Jeg er veldig skeptisk, noen med erfaring? Er så usikker på om det vil hjelpe han da det er natten han slier, sovner fint på kvelden så sant jeg ligger i sengen med han.. Anonymous poster hash: a89b3...bf0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Kjøp større seng og la han sove med deg. Lille, gode gutten trenger bare nærhet på natten Han vokser det av seg, jeg lover! Anonymous poster hash: 77cc6...557
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 La han sove hos deg,eller du i hans seng til han sovner. Anonymous poster hash: 49339...932
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Min snart 5 åring sover med meg/oss nesten hver natt. Mannen og jeg bytter på å sove i hans rom for at alle skal få god søvn. Ser ikke vitsen med sovemedisin da det er innsovningsmedikament,og det er ikke der problemet ligger. Kjøp heller større seng. De vokser det av seg og brått vil du savne det. Anonymous poster hash: c6b89...93c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Min 5-åring sover fast i dobbeltsengen...8-åringen på madrass på gulvet... Jeg har gitt opp, og tenker at det helt sikkert ikke varer evig. 5-åringen ligger omtrent oppå meg til tider, men er så vant til det at jeg får sove likevel. Far pendler. Anonymous poster hash: 40cf0...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå