Gå til innhold

Dere på rundt 30 år +, hva slags jeans eller bukser bruker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg sliter selv, men nå har jeg to fra vero moda, de med glidelåsen bak. Jeg bruker bare korte topper til, for jeg har stor sprett rompe, og slank midje. Så lange topper over, får bare meg til å se feit ut.

 

Men jeg sliter med bukser, da jeg har kraftige lår, veldig stor rompe, veldig svai rygg, og smal midje. Først må jeg finne en høy nok bukse, så rompa får god nok plass. Men da er den gjerne akkurat passe på magen, men jeg kan få plass til en person til bak.

 

Anonymous poster hash: 8bbe9...2e3

Jeg har også litt sånn kroppsform men finner alltid bukser likevel. Tenker det er verre å finne bukser som sitter fint hvis magen er stor og rumpa er liten? Spørs hva som menes med stor rumpe også da..?

 

Anonymous poster hash: 38170...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker liker aller best tiger of sweeden-buksa mi, den er litt høy i midja og det er et pluss. Ellers synes jeg diesel-buksene er gode og gir finest rumpe, så bruker oftest å kjøpe dem. På B-young har jeg funnet fine jeans-aktige stretchbukser.

 

Anonymous poster hash: 38170...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har korte bein og brede hofter, så alle bukser må legges opp her. Siden jeg i tillegg liker lavt liv og sleng og hater å sy, så har jeg droppet bukser.

 

Jeg går bare i kjoler! :-)

 

Anonymous poster hash: d1e35...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste tre årene har jeg kun brukt jeans fra Oasis. De har mye stretch 💚👌 har vært gjennom tre svangerskap de siste tre årene og disse buksene kan jeg bruke under hele svangerskapet. Får investere i noen ordentlige når jeg er ferdig med å være gravid 😄

 

Anonymous poster hash: a85f0...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM sine shaping jeans. Jeg har veldig bul neders på magen etter ks, alt ruller ned under mangen utenom disse. Bruker størrelse 44 og jeansene i 32 er litt for storee. Vil tro at mange vil måtte gå ned i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i Nudie for tiden. Bruker bare slim fit, altså ikke helt pølseskinn, men definitivt smale. Liker ikke for mye stretch, og liker skikkelig denim.

 

Anonymous poster hash: bfe14...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stretch skinny jeans buksene med høyt liv fra Bik bok, av alle ting. Ellers går det mye i kjoler og skjørt

 

Anonymous poster hash: 57a0b...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har to par favorittjeans, og de har jeg kjøpt på Freequent nå nylig. Har mye fint der synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 6a12d...083

Eeeeeh......

 

Anonymous poster hash: a8253...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg måtte finne på 70% eller halv pris av rød pris, som passer den feite ræva mi.



Anonymous poster hash: 07d36...411
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe sånt på Cubus eller Lindex. Så det går i Tiger of Sweden, Nudie, 5units og Please.



Anonymous poster hash: 81f96...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...