Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Har en datter på 12 år, og hun blir baksnakket, snakket stygt til og rett og slett utestengt, av en jente i klassen. Hun er vist sjef.... Det som er historien om henne er at hun gikk først i en annen klasse der hun ble " mobbet", og alle synes synd om henne. Hun tror hun bare kan si unnskyld hver gang og så bare forsette. Familien er ganske kristne, og ingen av foreldrene tror dette om hun, det er bare stakkar. .... ! Selv de ber om tilgivelse og snakker om gud viss de Gjør noe som ikke er greit. Lærer har ryggen til når slik skjer og min datter er redd for at læreren bare skal tro på hun andre og tro at min datter er sutrete. What to do? Er rådvill? Hun jenta sier at siden hun er kristen så vil alle tro på henne???? Anonymous poster hash: d4730...a95
sug lut Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Du er tydeligvis ikke norsk selv, og kanskje ikke kristen (kulturelt kristen) heller? Det er i alle fall ikke slik at det å være "superkristen" har noen som helst betydning i forhold til hvordan man blir møtt i en konflikt som dette, religion er en privatsak og har om noe en negativ bismak og er ikke noe som teller i folks favør i vårt samfunn. Dette skal ikke hindre dere i å forsøke å rydde opp i dette, ta det opp med lærer og skolen på en ordentlig måte så de er klar over problemet.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Jeg ville uansett tatt det opp med både lærer og rektor - krev å få en handlingsplan for hvordan de skal ta tak i problemene. Ikke særlig kristen i praksis den andre jenta! Anonymous poster hash: a7197...055
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå