Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #26 Skrevet 12. februar 2016 Isbiter. Hilsen gravid og KVALM Anonymous poster hash: 73f17...cc8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #27 Skrevet 12. februar 2016 Cheeseburger med pommes frites med ketchup og majones og to pakker nudler med biffsmak. Har ikke noe særlig appetitt i kveld dessverre. Er syk Anonymous poster hash: 777d9...7c7 Wow, kan jeg være så frekk at jeg spør hva du spiser når du har matlyst? For for meg var dette MYE mat:o Anonymous poster hash: 2f533...16b Å kjenne igjen ironi er tydeligvis ikke lett.... Anonymous poster hash: 67148...d61
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #28 Skrevet 12. februar 2016 Cheeseburger med pommes frites med ketchup og majones og to pakker nudler med biffsmak. Har ikke noe særlig appetitt i kveld dessverre. Er syk Anonymous poster hash: 777d9...7c7 Wow, kan jeg være så frekk at jeg spør hva du spiser når du har matlyst?For for meg var dette MYE mat:o Anonymous poster hash: 2f533...16b Å kjenne igjen ironi er tydeligvis ikke lett.... Anonymous poster hash: 67148...d61 Vet du, hadde dette vært i det virkelige liv, hadde jeg ledd. På dette forumet har jeg mange ganger trodd at folk trollet eller var ironisk, og det av langt større grunner enn denne hi... så nei, her inne er det ikke så lett Anonymous poster hash: 2f533...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå