Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Noen som har noe erfaring eller kompetanse på dette området? Eller bare noen som vil dele sine tanker? Hun sliter ekstremt med anoreksi, og jeg vil så gjerne hjelpe henne, men jeg aner ikke hvordan. Alle tips, små og store, mottas med stor takk! Anonymous poster hash: ce68b...227
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har selv anoreksi, og sliter veldig.. Jeg har ikke fortalt det til så mange, for jeg er redd for at folk skal bli veldig obs på hva jeg spiser, vekten min ol. Mulig hun er annerledes, men jeg hadde hatet om noen fulgte med på inntak iallefall. Bare vær støttende, ikke push på henne mat eller "snik" i henne kalorier, det gjør det bare verre, og hun vil kunne sulte seg selv i dager etterpå pga det. Selv om du mener det godt.. Hjelper henne heller ikke at du sier "du er jo så tynn, du trenger ikke å gå ned med i vekt", for meg er det bare irriterende dessverre. Men støtt henne, vis henne at du er bekymret, og få henne i behandling. Start hos fastlegen hennes. Tilby deg å være med hvis du tror hun ønsker det. Si ifra hvis du har noen konkrete spørsmål, så skal jeg prøve å svare Du er en god venninne som bryr deg❤️ Anonymous poster hash: f473c...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå