Gå til innhold

Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peiling på, om man har vært på intervju også er man sykemeldt pga en skade (som forhindrer deg i den andre jobben din), kan nåværende sjef opplyse det for eventuelt kommende sjef? Da intervjer ville prate med nåværende arbeidsgiver. Har også nåværende sjef lov til å si det om jeg sier at han ikke skal? (jobben som er søkt på er ikke skadelig for meg) Beklager rotete innlegg..

Anonymous poster hash: 8239b...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja neste sjef kan oplyse deg om det, men sjefen din finner også ut av dette ved å kontakte nav feks. ei jeg jobbet med tidligere var mye sykmeldt, og sykmeldt i den perioden hun søkte ny jobb, hun fikk ikke den ene jobben da sjefen på det nye stedet fant ut av hennes tidligere sykmeldinger, hvordan han fant det ut. aner jeg ikke. har bare hørt det i ettertid, ettersom jeg jobbet der hun søkte jobb.

Anonymous poster hash: fe4f9...26d
Skrevet

Ja, fravær er noe de snakker om, har hørt sjefen min fortelle om det når hun har vært referanse.

Anonymous poster hash: 043cb...82c

Skrevet

Ja selvsagt, det er jo viktig for din nye arbeidsgiver.

Skrevet

Hvorfor er det viktig for ny arbeidsgiver da man ikke kan fungere i nåværende jobb, men har fullt mulig for å fungere i den jobben man søker?

Skrevet

Hvorfor er det viktig for ny arbeidsgiver da man ikke kan fungere i nåværende jobb, men har fullt mulig for å fungere i den jobben man søker?

Det er nok opp til arbeidsgiver å avgjøre...

Anonymous poster hash: 0203b...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...