Gå til innhold

Hvordan føles orgasme ut for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du å forklare? Jeg lurer på om jeg aldri har hatt en sterk orgasme!!

Anonymous poster hash: 85ffa...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnssykt godt.

Som en ekstra stor og følsom nys 😉😉

Anonymous poster hash: 0cfcf...250

Skrevet

Ubeskrivelig, som en enorm bølge av nytelse som strømmer helt ut i tærne. Jeg tror nok ikke du har hatt en hvis du lurer...?

Anonymous poster hash: d0855...6d1

Skrevet

Veldig forskjellig.

Dersom jeg blir fingret rett får jeg kramper og det stråler et slags elektrisk støt fra underlivet og ut i kroppen. Da squirter jeg også, slipper alle hemninger og lar underlivet bare nyte. Blir helt revet med og lager mye lyd 😊

Når jeg bruker massasjefunksjonen på dusjhodet, får jeg småkramper. Deilige murringer/elektriske støt i underlivet og inni rompa.

Anonymous poster hash: 6cf67...e45

Skrevet

Som å endelig få tisse når du har holdt deg i evigheter ;).

Tidligere kunne jeg få en enkelt sterk orgasme som var veldig intens, men da var jeg også ferdig.

Nå får jeg svakere orgasmer, men de er også lettere å nyte mens de pågår, og jeg kan få flere.

Det føles som en bølge som vender innover på en måte, vanskelig å forklare....

Anonymous poster hash: f47e8...3f7
Skrevet

Veldig forskjellig.

Dersom jeg blir fingret rett får jeg kramper og det stråler et slags elektrisk støt fra underlivet og ut i kroppen. Da squirter jeg også, slipper alle hemninger og lar underlivet bare nyte. Blir helt revet med og lager mye lyd

Når jeg bruker massasjefunksjonen på dusjhodet, får jeg småkramper. Deilige murringer/elektriske støt i underlivet og inni rompa.Anonymous poster hash: 6cf67...e45

Elektriske støt? Herlighet, jeg tror heller ikke jeg har hatt en skikkelig orgasme. Elektrisk støt i underlivet og spesielt rumpen forbindelse jeg med fødsel!

For meg er det en avslappende følelse etter at det meste av muskler i kroppen har vært spent. Aldri opplevd bølger av velvære eller lignende.

Anonymous poster hash: aa6eb...d25

Skrevet

Jeg kjenner kraftige bølger eller sammetrekninger som føles ekstremt deilige.

Man vet det når man har hatt orgasme. Altså, hvis du ikke er sikker, så har du ikke hatt det.

Anonymous poster hash: 30ed6...837
Skrevet

Veldig forskjellig.

Dersom jeg blir fingret rett får jeg kramper og det stråler et slags elektrisk støt fra underlivet og ut i kroppen. Da squirter jeg også, slipper alle hemninger og lar underlivet bare nyte. Blir helt revet med og lager mye lyd

Når jeg bruker massasjefunksjonen på dusjhodet, får jeg småkramper. Deilige murringer/elektriske støt i underlivet og inni rompa.Anonymous poster hash: 6cf67...e45

Elektriske støt? Herlighet, jeg tror heller ikke jeg har hatt en skikkelig orgasme. Elektrisk støt i underlivet og spesielt rumpen forbindelse jeg med fødsel!

For meg er det en avslappende følelse etter at det meste av muskler i kroppen har vært spent. Aldri opplevd bølger av velvære eller lignende.

Støt på en god måte, som småkramper og ilinger. Blir keg fingret helt rett, mister jeg pusten av krampene, men da er det på grensa til vondt. Og ja, jeg får mye orgasme i rompa, det er masse nerver oppi der hos meg 😊

Anonymous poster hash: 6cf67...e45

Skrevet

Veldig forskjellig.

Jeg har hatt sterke orgasmer altså, men aldri syntes det har kjent ut som elektriske støt.

Skrevet

Vond rompekrampe etter en orgasme har jeg også fått...

Skrevet

Jeg kjenner kraftige bølger eller sammetrekninger som føles ekstremt deilige.

Man vet det når man har hatt orgasme. Altså, hvis du ikke er sikker, så har du ikke hatt det.

Anonymous poster hash: 30ed6...837

Signerer denne.

Skrevet

Hmmm, høres ikke ut som om jeg har hatt orgasme heller etter de her beskrivelsene.

Men jeg skjelver og "rister" ukontrollert i beina når jeg kommer til et visst punkt og tenker at det er like før. Er det noen andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: a6f6f...c7d
Skrevet

Hmmm, høres ikke ut som om jeg har hatt orgasme heller etter de her beskrivelsene.

Men jeg skjelver og "rister" ukontrollert i beina når jeg kommer til et visst punkt og tenker at det er like før. Er det noen andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: a6f6f...c7d

Jeg har det slik like før jeg kommer . Selve orgasmen er kraftig og ubeskrivelig deilig, og det er ikke mulig å la være å lage lyd. Er som om kroppen slipper alle hemninger og man bare lar det stå til. Jeg blir helt matt i kroppen etterpå, sånn deilig sliten på en måte. Jeg var 30 år før jeg fikk min første orgasme...

Anonymous poster hash: e30ca...6cc

Skrevet

Hvis man ikke er sikker på om man har hatt orgasme, så har man IKKE hatt det!!

Du VET hva en orgasme er når du kjenner det!

Anonymous poster hash: a7ee1...85e
Skrevet

Som en slags varm, nummen, deilig følelse som brer seg ut fra underlivet og ut i hele kroppen, DIGG. Jeg får alltid orgasme og gjerne flere, men de beste er når det har vært et langt vorspiel og kroppen bare er helt klar, da føles det som det eksploderer av nytelse og jeg blir litt "borte" i det jeg kommer, orgasmen kommer i en slags bølger av sammentrekninger som føles i hele kroppen.

Anonymous poster hash: 3ca6b...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...