Gå til innhold

Hva gjør man når de typiske graviditetstegnene har forsvunnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Passerte uke 12 og vips forsvant all kvalmen, ømme pupper og trøtthet. Ikke er det en kul på magen, derimot har jeg gått ned noen kilo.

 

Vet ikke hvordan jeg skal klare meg til ultralyden i uke 18, merker at følelsen av å være gravid svinger fra dag til dag.

 

Noen flere som har det som meg?



Anonymous poster hash: 1271d...341
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det akkurat slik jeg også bare at fra uke 10 forsvant alle gravid symtomene. Er helt normalt og ikke noe å være redd for. Ble selv redd.jeg ble faktisk så usikker at jeg kjøpte en ny graviditetstest hahaha. Heldigvis merket jeg liv kjempe tidlig og det fikk roet meg veldig . Du skal bare være glad du ikke sliter med kvalme og masse problemer, og isteden nyte den fine graviditeten du har . For før du vet ordet av det slår plutselig bekkenet seg vrang eller noe. Slapp av å nyt. Er bare kroppen din som har blitt vant til hormonene nå ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene mine forsvant rundt uke 11. Er i uke 18 nå. Er helt normalt at symptomene blir mindre eller forsvinner i 2. trimester. Jeg har ikke følt meg gravid siden uke 11, men så en sprell levende baby i uke 13, og merker at magen vokser.

 

Bare nyt det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ble doppler løsningen. Jeg er nå i uke 17 og bruker Angelsounds doppleren de gangene jeg trenger en bekreftelse på at det er et lite liv der inne. Men det er også veldig koselig, det var først da jeg hørte hjertelyden jeg skjønte at jeg var gravid.

Sparkene begynner vel også om ikke så lenge, så da blir det vel mindre og mindre bruk for doppleren. Men den har vært genial i disse siste ukene.



Anonymous poster hash: cdee2...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det! Jeg var kvalm og oppblåst til 5.mnd med et avbrekk i 4. Når kvalmen omsider gav seg i 5.mnd kom halsbrannen og kynnere.  

Var så misunnelig på søsteren min som ble kvitt alle plager i uke 12!



Anonymous poster hash: 1b3cf...231
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt st symptomene er forsvunnet, er uke 18 jeg, fortsatt syk kvalm, slapp, trøtt og generelt dårlig

 

Anonymous poster hash: 24fa0...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...