Gå til innhold

har noen av dere reist alene til syden med flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med barna til Hellas i sommerferien. Mannen har ikke mulighet til å ta fri. Har noen reist alene med flere barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har reist 4 år på rad med mine to jenter til syden. Overhode ingen problem. Har valgt familievennlige hoteller med all inclusive. 

Skrevet

Jepp! Har reist 4 år på rad med mine to jenter til syden. Overhode ingen problem. Har valgt familievennlige hoteller med all inclusive.

Hvor gamle var de første gang?

Anonymous poster hash: d7610...cf6

Skrevet

Har gjort det mange ganger, siden minste var 1 år, og største 7 år. Vi var på interrail da største var 12 år, og minste 6 år. Det gikk veldig bra, og vi koste oss. Jeg elsker å reise, og da får barna bare bli med. Så vi har reist veldig mye. Bare charter de første årene.

Anonymous poster hash: ca1a9...ffb
Skrevet

Ikke til syden men har reist flere ganger alene med barna til usa 😀 Har ikke vært noe problem , for uten om en gang når eldste var 2 år og vi mistet flyet fra London til New York. Siden jeg og sønnen ikke hadde samme etternavn ble jeg mistenkt for kidnapping i passkontrollen på flyplassen i London. Men det ordnet seg og nå har jeg alltid med bekreftelse fra far om at jeg har lov til å reise med barna alene.

Skrevet

Jeg reiste en uke til syden med to unger. Var jævlig. Følte meg ensom og alene og det var slitsomt å være på stranden når jeg måtte sitte og passe på tingene våre. Jeg skal aldri gjøre det igjen.

Anonymous poster hash: 498a4...b42

Skrevet

Hvor gamle var de første gang?

Anonymous poster hash: d7610...cf6

Yngste var tre og eldste var 10.

Skrevet

Takk for erfaringer jenter;)

Skrevet

Jepp, skal for tredje gang i år. Kun charter, ikke våget meg på noe annet. Men aldri mer Hellas midt på sommeren med barn, det ble alt for varmt for de. Nå er det Spania som er greia, mye mer behaglige temperaturer. Jeg tåler over 40 grader, men ungene ville hverken spise, drikke eller gjøre noe. For varmt i sanden på stranda. Spania derimot -lykke :-)

Anonymous poster hash: 53c7b...9ea

Skrevet

Vært alene med to barn i Afrika. De var 3 og 5. Gikk kjempebra det. Klart det går ikke an å planlegge å sove på stranda eller å sitte ute til langt på natt, men en kan kose seg for det :-)

Kommer vel helt an på hva du gjør det til sjøl. Hvis du bruker mye tid på å grue deg så blir det sikkert værre enn hvis du bruker mye tid på å glede deg.

Anonymous poster hash: ec88e...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...