Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Noen med meg? Utgangsvekta er 67 kilo med høyde på 1,66 - alt for mye etter min mening, selv om jeg ikke er tjukk eller overvektig. Men etter flere fødsler samler alt fettet seg rundt magen, området under puppene, rompe og lår. Fra og med i dag skal jeg kutte ut brus. Beholde den nødvendige kaffe latten på morgenen (drikker ikke melk, så melka som jeg bruker i latten drikker andre som tørstedrikk til frokosten osv). Lage mindre porsjoner av alt, både frokost, lunsj, middag og kvelds. Når det er bursdag og sånt, så skal jeg ta et halvt kakestykke og være fornøyd med det. Målet er mellom 5 og 6 kilo ned. Flere som hiver seg med? Anonymous poster hash: 96c1d...420
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689
Luksusdyret Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689 Synes ikke det var noe særlig bra mål. I hvert fall hvis du vil slanke deg i svangerskapet (trenden i oslo nå er å få biiittesmå babyer og legge på deg 1 kilo totalt).
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689 Synes ikke det var noe særlig bra mål. I hvert fall hvis du vil slanke deg i svangerskapet (trenden i oslo nå er å få biiittesmå babyer og legge på deg 1 kilo totalt). Ingen fare, jeg kommer nok til å gå opp det jeg skal, men vil helst unngå noe ekstra. Jeg trenger ikke spise 1 boks Ben & Jerrys eller en pose ostepop hver kveld, slik jeg kunne finne på i foregående svangerskap. Denne gangen løper jeg også, så håper på å komme meg raskere etter fødsel. Anonymous poster hash: a406f...689
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Jeg er med🙋🏼 Like høy som deg, men veier 73 kg😖 Har ikke klart å gå ned etter de tre siste svangerskapene. Jeg har også kuttet alt søtt. Drikker kun vann og te. Mindre porsjoner her også. Yoga, pilates og lette løpeturer (sliter fortsatt litt med bekkenet). Vil hjelpe å komme tilbake i jobb om et par mnd😅😊 Anonymous poster hash: e185c...dda
Luksusdyret Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689 Synes ikke det var noe særlig bra mål. I hvert fall hvis du vil slanke deg i svangerskapet (trenden i oslo nå er å få biiittesmå babyer og legge på deg 1 kilo totalt). Ingen fare, jeg kommer nok til å gå opp det jeg skal, men vil helst unngå noe ekstra. Jeg trenger ikke spise 1 boks Ben & Jerrys eller en pose ostepop hver kveld, slik jeg kunne finne på i foregående svangerskap. Denne gangen løper jeg også, så håper på å komme meg raskere etter fødsel. Anonymous poster hash: a406f...689 Ok, misforstod litt Jeg bare ser rødt når folk følger skadelige trender som går utover fosteret i magen. Å passe på at man legger på seg det man skal er bare sunt Go girl!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 Hei, 168 cm her og gikk på vekta i dag, som målte 66 kg... Skal 4 kg ned! Trener allerede tre ganger i uka, så jeg må alt godis og søtt til pers, ikke mer ost, men knekkebrød og magert pålegg.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Jeg er med! 166 høy og veier 63 kg. Alt foe mye på meg, jeg har veldig stor og kvapsete mage (eple-fasong så tynne bein og underarmer). Skal ned til 55 iallefall Anonymous poster hash: 4614a...224
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #9 Skrevet 11. februar 2016 Jeg er også med, nesten de samme målene som deg. 168 cm og 66 kg, skal ned 5 kg innen juni. Jeg startet "sommerkroppen16" for 2 uker siden, så trener nå 3-4 ganger i uka og spiser mye mindre (er nettopp ferdig med ammeperioden og ulvehungeren har heldighvis lagt seg 😄). Anonymous poster hash: 074c7...a90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #10 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689 Synes ikke det var noe særlig bra mål. I hvert fall hvis du vil slanke deg i svangerskapet (trenden i oslo nå er å få biiittesmå babyer og legge på deg 1 kilo totalt). Ingen fare, jeg kommer nok til å gå opp det jeg skal, men vil helst unngå noe ekstra. Jeg trenger ikke spise 1 boks Ben & Jerrys eller en pose ostepop hver kveld, slik jeg kunne finne på i foregående svangerskap.Denne gangen løper jeg også, så håper på å komme meg raskere etter fødsel. Anonymous poster hash: a406f...689 Ok, misforstod litt Jeg bare ser rødt når folk følger skadelige trender som går utover fosteret i magen. Å passe på at man legger på seg det man skal er bare sunt Go girl! Burde kanskje lage ny tråd, men... Er det virkelig skadelig for fosteret å ikke legge på seg så mye? Ville trodd det var ens egen kropp som ble utarmet, altså får man ikke i seg nok kalsium f.eks., "tar fosteret" det fra morens skjelett. Ville trodd at det gjaldt annen næring og, at baby tar det den trenger, mens "vertskroppen" evt ble røvet hvis den ikke kompenserte med inntak? Anonymous poster hash: a406f...689
Luksusdyret Skrevet 11. februar 2016 #11 Skrevet 11. februar 2016 Heia, heia! Jeg skal føde i juli, så jeg får nok en litt alternativ sommerkropp, men jeg har som mål å gå opp minst mulig i svangerskapet i hvertfall! Jeg er med deg! Anonymous poster hash: a406f...689 Synes ikke det var noe særlig bra mål. I hvert fall hvis du vil slanke deg i svangerskapet (trenden i oslo nå er å få biiittesmå babyer og legge på deg 1 kilo totalt). Ingen fare, jeg kommer nok til å gå opp det jeg skal, men vil helst unngå noe ekstra. Jeg trenger ikke spise 1 boks Ben & Jerrys eller en pose ostepop hver kveld, slik jeg kunne finne på i foregående svangerskap.Denne gangen løper jeg også, så håper på å komme meg raskere etter fødsel. Anonymous poster hash: a406f...689 Ok, misforstod litt Jeg bare ser rødt når folk følger skadelige trender som går utover fosteret i magen. Å passe på at man legger på seg det man skal er bare sunt Go girl! Burde kanskje lage ny tråd, men... Er det virkelig skadelig for fosteret å ikke legge på seg så mye? Ville trodd det var ens egen kropp som ble utarmet, altså får man ikke i seg nok kalsium f.eks., "tar fosteret" det fra morens skjelett. Ville trodd at det gjaldt annen næring og, at baby tar det den trenger, mens "vertskroppen" evt ble røvet hvis den ikke kompenserte med inntak? Anonymous poster hash: a406f...689 Fosteret veier jo ca 4 kilo ved fødsel, så er det 1 liter fostervann, 1 liter ekstra blodvolum, 500 g morkake, mellom 500 og 1 kilo større pupper pluss 3-4 kilo ekstra reserver for amming. Da er man oppe i mellom 8 og 12 kilo som normalvektige skal gå opp. Er du veldig overvektig, holder det kanskje med 4-6 kilo. Men det som har vært trenden, særlig i Oslo, de siste årene, var å legge på seg minst mulig, kanskje 1 eller 2 kilo. Det var også status å få babyer under 3 kilo. Hvis du legger på deg 1 kilo i svangerskapet så vil det si at du har slanket deg ca 7-8 kilo minst, og slanking er ikke anbefalt verken i svangerskap eller under amming, med mindre man er farlig overvektig, siden det ved slanking frigjøres avfallsstoffer som går over i blodet, og man deler blodbane med fosteret. Det er en grunn til at mange som blir født under krig og sult, har lave fødselsvekter og ikke blir så høye som voksne.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #12 Skrevet 11. februar 2016 Jeg blir med. Jeg er 161 cm, og veier 71 kg, ønsker å gå ned til 65 kg. Jeg er heldig med at fettet legger seg på rompe, lår og pupper. Har slank midje. Så derfor jeg ikke skal ned så mye. Jeg liker min rompe, og mine pupper. Skal gjøre det ved mindre sukker. Så blir det yoga nå, da jeg sliter med sykdom. Etter hvert blir det styrketrening og turer. Anonymous poster hash: 54bea...e12
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #13 Skrevet 11. februar 2016 Jeg er med. Er 162 cm og 61 kg. Vekten er ikke så nøye. Vil ned i fettprosent og øke muskelmassen ☺️💪🏼 Anonymous poster hash: bf852...3cd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #14 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har forsåvidt begynt, men har en kropp/sykdom som boikotter meg litt. Men har gått ned en kilo siste 2-3 ukene. Er normalvektig, så skal bare ned 4-5 kg til den vekten kroppen min bruker å fungere best på. Siste par årene er dessverre muskelmasse byttet ut med fett og jeg har gått opp 5-6-7 kg. Hovedfokus for meg er å forhåpentligvis greie å trene litt slik at jeg blir litt fastere. Er 176 høy og veier nå 68 (er spinkelt bygd), trivselsvekt er mellom 60 og 64 kg, men blir jeg sterker i kroppen og går ned til 64-65 kg er jeg veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 58e83...490
Gjest GulleGo´ Skrevet 11. februar 2016 #15 Skrevet 11. februar 2016 (endret) Jeg er med. 68 kg og 162 høy. Fødte for 3 måneder siden og har en god del kilo som skal vekk før sommeren! Endret 11. februar 2016 av GulleGo´
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå