Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har over lengre tid etter sønnen min ble født hat en drøm. Sønnen min ligger i senga si og sover, mens tvillingen hans ( som ikke eksisterer ) sover ved siden av meg. Der ligger vi å sover til det sakte blir svart! Da bråvåkner jeg og leiter etter ungene mine, han som eksisterer ligger selvfølgelig i senga si, men han andre kan jeg leite etter i 20 min i full panikk før jeg innser at jeg har drømt!!! Noen andre enn meg som har det sånn? Anonymous poster hash: fa32e...99d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Jeg drømte mye om at babyen var så bitteliten at den fikk plass i en fyrstikkeske. Og derfor ble den stadig forlagt i vesker og skuffer, eller gled mellom puter og forsvant... Anonymous poster hash: 12079...5f0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Huff så vondt. Du har sikkert ikke fått bearbeidet dette, kanskje du burde snakke med noen om dette? Klem til deg Anonymous poster hash: bfdd6...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå