Gå til innhold

Er ikke dette litt rart (barnehage!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barmehagen (mitt barn har gått der i 1,5 år), så er det slik at de ansatte har laget plakater med bilder av barnet (hvert barn har sin egen plakat) og barnets familie osv. Mitt barn har ingen slik plakat. Og nå har de begynt å lage til 1-åringene som begynte i høst! Samme med prosjekter "idag skal vi snakke om Live sin base" (at alle har med hver sin ting), men ikke mtit barn nei... Ped.leder virker veldig OK. Men skjønner ikke hva som foregår...

Anonymous poster hash: f96ac...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare å spørre :)

Anonymous poster hash: 5fbcb...b6b
Skrevet

Har dere tatt med bilder av barnet og familien slik at barnehagen kan lage plakat til barnet ditt da?

Var noen barn i barnehagen til eldste som ikke fikk plakat med familie bilder på, barnehagen tok riktignok bilde av barnet selv slik at barnet fikk plakat, men foreldrene klarte aldri i løpet av alle årene å fikse det.

Snakk med barnehagen ;)

Anonymous poster hash: ca80f...e4d

Skrevet

Har dere tatt med bilder av barnet og familien slik at barnehagen kan lage plakat til barnet ditt da?

Var noen barn i barnehagen til eldste som ikke fikk plakat med familie bilder på, barnehagen tok riktignok bilde av barnet selv slik at barnet fikk plakat, men foreldrene klarte aldri i løpet av alle årene å fikse det.

Snakk med barnehagen ;)Anonymous poster hash: ca80f...e4d

Vel, de har ikke engang spurt oss om det!

Skrevet

Trodde du de tok familiebildene selv...?

Du må jo selvsagt levere bilder!

Anonymous poster hash: c60fb...13a

Skrevet

Peder.leder tror vel at de har bedt dere om bilder men vil ikke mase mer på dere...

Snakk med dem 😃

Anonymous poster hash: 9989e...7da

Skrevet

Sikkert en test! De lager et par også ser de hvor lang tid det tar før foreldrene etterspør det. Sånn gjør de her! Bare snakk med pedleder, si du ikke rekker alt med alle de barna du har. De forstår nok!

Anonymous poster hash: d4bcf...e42

Skrevet

De har slikt her også, men vi fikk utdelt papp-platen selv og måtte lime på bilder selv.

Spør dem, HI! Kanskje de etterspurte bilder sv slle barna en gang ditt barn var syk eller borte av annen grunn. Kanskje vedkommende som skulle spørre deg har glemt det. Det kan være mange grunner som IKKE betyr at de ikke synes ditt barn de like viktig som de andre barna.

Anonymous poster hash: 8d2f3...5b4

Skrevet

Vi har også levert inn bilder. De har sikkert glemt å spørre om bilder fra dere, evt glemt å lage. Hvis de har startet å lage for lillebror er det jo bare å benytte anledningen til å spørre de om de har glemt til storebror.

Anonymous poster hash: ec8da...23e

Skrevet

Vi har også levert inn bilder. De har sikkert glemt å spørre om bilder fra dere, evt glemt å lage. Hvis de har startet å lage for lillebror er det jo bare å benytte anledningen til å spørre de om de har glemt til storebror.

Beklager, leste at det var din 1-årig degradere startet å lage til. I alle tilfelle hadde jeg spurt. Hvis du syns det er vanskelig kan du jo si noe som: Per spurte meg en dag hvorfor det lages plakater med bilde ettersom han ikke har. Jeg har ikke fått spm om å ta med bilder, men er det noe dere trenger for å lage plakat?

Skrevet

Vi fikk utlevert plakaten ( togvognen) og måtte lime på bilder hjemme selv og skrive på tekst.

Anonymous poster hash: 71466...79a
Skrevet

Det er da bare å spørre!

Du tror vel ikke på alvor at barnehagen har bestemt at ditt barn ikke skal ha...

Slutt å være hjelpesløs og spørr - kommunikasjon pleier å fungere bra.

Anonymous poster hash: 420bb...f93

Skrevet

Vi fikk utlevert papp arket. Siker på at det ikke er kommet hjem uten at dere har fått med dere hva dere skulle med det?

Anonymous poster hash: 703dc...915

Skrevet

Synes det er mye mer rart at du ikke spør om du skal ta med bilder når du ser alle andre har tatt med....tafatt kalles det.

Anonymous poster hash: 08c58...fa0

Skrevet

Hvorfor er det så mange møkkalkjerringer på dette forumet? Er jammen meg ikke rart det er mange utrotråder, forstår mennene deres godt. Hadde heller ikke orket å leve med et hespetre.

Skrevet

Det er litt rart at barnehagen ikke purret på dette. Kan jo være trist for unger å være den eneste uten plakat

Anonymous poster hash: 4fa61...c96

Skrevet

Det eneste som er rart her er at du tar det opp på et anonymforum i steden for å snakke med barnehagen til barnet ditt.

Anonymous poster hash: 93c47...5cf

Skrevet

Jeg vedder på at dere har fått beskjed. Det er fort gjort å glemme sånt!

Hos oss har de sendt mailer, skrevet på tavla og sagt det til hver forelder. Likevel KLARER jo folk ikke å få det med seg...

Anonymous poster hash: a6285...a3a

Skrevet

Som pedleder har jeg selv hatt barn på avdeling som går der flere år uten å få sånn plakat. Da er det gjerne mast på foreldre ved flere anledninger. Men når det kanskje har gått to år med purringer så slutter vi å mase til slutt. Synd for de barna som etterhvert blir store nok til å legge merke til det selv.

Anonymous poster hash: 00717...c1f

Skrevet

Hvorfor er det så mange møkkalkjerringer på dette forumet? Er jammen meg ikke rart det er mange utrotråder, forstår mennene deres godt. Hadde heller ikke orket å leve med et hespetre.

Så vi er møkkakjerringer fordi vi foreslår det åpenbare, nemlig å spørre de som faktisk kan vite noe om dette? Kanskje på tide å gå i seg selv litt?

Anonymous poster hash: 8d2f3...5b4

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Da tror de vel at de har gjort det og vil ikke mase. Jeg nekter å tro at de har bestemt seg for at akkurat ditt barn ikke fortjener familieplakat. Da tar du med bilder og sier: "her er bilder av familien vår slik at "Mari" også kan få en slik fin plakat😊". Problemet løst.

Hilsen nok et hespetre som tydeligvis fortjener å bli bedratt fordi jeg påpeker det åpenbare.

Skrevet

sånn er det i bhg til mini og,de har egen hus med familien sin på :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Da tror de vel at de har gjort det og vil ikke mase. Jeg nekter å tro at de har bestemt seg for at akkurat ditt barn ikke fortjener familieplakat. Da tar du med bilder og sier: "her er bilder av familien vår slik at "Mari" også kan få en slik fin plakat😊". Problemet løst.

Hilsen nok et hespetre som tydeligvis fortjener å bli bedratt fordi jeg påpeker det åpenbare.

Tror det er et nytt tilfelle av kverulant paranoia, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...