Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Har 2 barn under tre år. Kom i prat med en forelder til et barn som går i bhg med eldste og han spurte meg hvordan det gikk (mtp baby og storesøsken). Jeg sa det gikk bra. Og han utbroderte om at det blir sååå mye lettere når barna blir eldre, så det er bare å være tapper og holde ut! Eh, jeg sa jo det går bra? Anonymous poster hash: cfd70...8a0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Umulig å vite.. Foreldre er forskjellig.. Barn er forskjellig.. Anonymous poster hash: d5715...788
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Han hadde vel bare sin egen erfaring å vise til. Og siden han syntes det var et slit, regner han med det er likt for deg... Men han får vel ikke prisen for Årets Lytter. Anonymous poster hash: a36f6...01c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Har 3 barn med 3 års mellomrom. Gikk greit når de var mindre,men lettere nå som de er blitt skolebarn. Anonymous poster hash: fac12...3cc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Har 3 barn med 3 års mellomrom. Gikk greit når de var mindre,men lettere nå som de er blitt skolebarn. Anonymous poster hash: fac12...3cc Og så? Anonymous poster hash: cfd70...8a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #6 Skrevet 11. februar 2016 Har 3 barn med 3 års mellomrom. Gikk greit når de var mindre,men lettere nå som de er blitt skolebarn. Anonymous poster hash: fac12...3cc Og så? Anonymous poster hash: cfd70...8a0 Hva er dette for en måte å svare på? Frekt. Det er mulig at du ikke helt forstår vanlig konversasjon. Det er vanlig å fortelle om egen erfaring når man snakker om et tema. Anonymous poster hash: 5a701...b9a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 Har 3 barn med 3 års mellomrom. Gikk greit når de var mindre,men lettere nå som de er blitt skolebarn. Anonymous poster hash: fac12...3cc Og så? Anonymous poster hash: cfd70...8a0 Hva er dette for en måte å svare på? Frekt. Det er mulig at du ikke helt forstår vanlig konversasjon. Det er vanlig å fortelle om egen erfaring når man snakker om et tema. Anonymous poster hash: 5a701...b9a Da har du misforstått hva temaet i denne tråden er noe så veeeldig. Anonymous poster hash: cfd70...8a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Har 3 barn med 3 års mellomrom. Gikk greit når de var mindre,men lettere nå som de er blitt skolebarn. Anonymous poster hash: fac12...3cc Og så? Anonymous poster hash: cfd70...8a0 Hva er dette for en måte å svare på? Frekt. Det er mulig at du ikke helt forstår vanlig konversasjon. Det er vanlig å fortelle om egen erfaring når man snakker om et tema. Anonymous poster hash: 5a701...b9a Da har du misforstått hva temaet i denne tråden er noe så veeeldig. Anonymous poster hash: cfd70...8a0 Det er mulig jeg har. Men jeg har ikke vansker med å se hvordan du kan havne i situasjoner hvor kommunikasjon blir vanskelig. Du fremstår ganske nebbete og lite raus i denne tråden Anonymous poster hash: 5a701...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå