Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Kan noen si meg hva som er meningen med å snu og gå en annen vei med hunden sin, når de møter på annen hundeeier. Har de en dårlig dag? Eller hvorfor oppføre seg sånn når man er voksen? Jeg har klump i magen og føler meg så lite hvert når sånt skjer. Hvorfor kan ikke hundene snuse litt på hverandre og så gå videre? Man må jo ikke snakke med eierene om det er det man ikke liker. Anonymous poster hash: f2dd0...e9c
MarianeA Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Man gjør det fordi man ikke ønsker at hunden skal hilse på andre hunder. Eventuelt unngå trøbbel. Har ikke noe med deg som hundeeier å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 Hunden min er i trening etter han ble angrepet av en løshund. Han er utagerende mot andre hunder og vi driver nå med toleransetrening. Han får ALDRI lov å hilse på helt fremmede hunder uansett. Alle eiere sier deres hund er såååå snill, det er de nødvendigvis ikke. Ellers så har jeg alltid snudd hvis eieren er av den slitsomme typen som tror alle hunder må få leke og tulle hver gang de møtes. Anonymous poster hash: 1f103...0fb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Kan noen si meg hva som er meningen med å snu og gå en annen vei med hunden sin, når de møter på annen hundeeier. Har de en dårlig dag? Eller hvorfor oppføre seg sånn når man er voksen? Jeg har klump i magen og føler meg så lite hvert når sånt skjer. Hvorfor kan ikke hundene snuse litt på hverandre og så gå videre? Man må jo ikke snakke med eierene om det er det man ikke liker. Anonymous poster hash: f2dd0...e9c For mitt eget vedkommende: jeg har en hund med nervøs aggresjon, og vil gjerne slippe brølekonsert og å måtte tviholde på ham. Han har veldig få hunder han er trygg på. Dessuten er hilsing i bånd ikke noe gunstig uansett. Men jeg skulle veldig gjerne hatt en fredelig hund og hilst på både deg og hunden din, det er kjempekoselig å møte andre hundeeiere og slå av en hundeprat, så det er virkelig ikke deg jeg vil unngå! Anonymous poster hash: 181e6...f83
skinnfilla Skrevet 11. februar 2016 #5 Skrevet 11. februar 2016 Har ikke opplevd at noen snur, men et par stykker som stopper,holder hunden ved fot og unnskylder med at hunden ikke liker andre hunder,er nervøs osv Ellers hilser vi kjapt på andre hunder eller bare går forbi. Har 2 som han hilser og leker masse med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå