Gå til innhold

Må ta blodprøve og må ha med 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammel baby med meg. Hvordan gjøre det? Og ser legekontoret negativt på det?

Anonymous poster hash: a3219...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da tar du den med, jeg har vært til tannlege og alt mulig. hadde ungen i bilstolen, og det gikk fint. evt dra når ungen sover, så sover den i vogn/bilstol. ikke lag problemer av alt.

Anonymous poster hash: ce4f6...9fc
Skrevet

Burde ikke være noe problem. Kan hun sitte i vogn? Ta med en fruktpose!

Anonymous poster hash: dc6d6...33c

Skrevet

Hold baby i ene hånda, ta blodprøve i andre. Verre er det ikke. Har tatt utallige blodprøver med ungane (frå 1 mnd til 4 år) på armen :)

Anonymous poster hash: d5ff3...440

Skrevet

Har hatt med mine i vogn. Gått helt fint. Må man så må man,du er ikke den første ☺

Skrevet

Har fått klokkeslett så får bare håpe han sovner. Problemet er om han begynner å gråte eller våkner når jeg sitter i stolen... :P

Skrevet

Dere som har hatt med i vogn, hvor har vogna stått så lenge?

Skrevet

Er du seriøs? Blodprøve tar sånn ca 30 sekunder.

Skrevet

Det ble litt frekt. Det går fint, og det er helt normalt 😳

Skrevet

La babyen se på innleggene som kommer en etter en nedover. Noe som beveger seg og som plutselig stopper opp og så plutselig masse innlegg på lang rekke, mens du tar blodprøve.

Skrevet

Bare å ta babyen i vogn eller bilstol inn?Jeg har vært mange ganger til lege/tannlege etc og jeg har som regelt med begge barna.Null problem👍

Skrevet

Bare å ta babyen i vogn eller bilstol inn?Jeg har vært mange ganger til lege/tannlege etc og jeg har som regelt med begge barna.Null problem👍

Tannlege også? Oj..det hadde jeg ikke tord med baby. Sitter jo litt fast i stolen der.

Skrevet

Har babyen med som så mange her sier. Hadde med vesla da jeg måtte til tannlegen da hun var 6-7 uker, gikk så bra. Hos legen har jeg bare med meg vogna inn på laboratoriet, så sitter hun i vogna mens blodprøven blir tatt

Anonymous poster hash: 3affa...37e

Skrevet

Jeg hadde med min 5 mnd gamle baby på GU.

Ikke på noen måte ddet morsomste jeg har vært med på, da hun hylte hele tiden, men må man så må man..

Anonymous poster hash: e6492...258
Skrevet

Jeg hadde han bare i vognen å det gikk helt fint

Skrevet

Har fått klokkeslett så får bare håpe han sovner. Problemet er om han begynner å gråte eller våkner når jeg sitter i stolen... :P

En blodprøve går kjapt, så er ikke krise om han begynner å gråte. Jeg pleier å ha en ekstra populær leke med, som jeg gir rett før jeg skal hva-det-nå-enn-er. Ingen av mine har sovet på farten, men det har gått fint likevel😊

Skrevet

Ok, håper det går bra :-) takk for svar :')

Skrevet

Jeg skal ha med baby på etter-kontroll etter fødsel hvor jeg også skal få satt inn spiral. Satser på at babyen på 8 uker da vil sove, dersom han våkner får han bare gråte de minuttene det tar.

Jeg har også hatt med eldste gutten til tannlegen da han var 6 mndr. Han sov da tannlegen startet, men våknet etterhvert. Da var det en veldig hyggelig tannpleier som satte ham opp i sportsvognen og pratet litt med ham. Opplevde ikke at tannlegen eller tannpleieren syntes det var noe problem.

Å ta blodprøve tar ikke mange minuttene, så om barnet ditt våkner i vognen og gråter litt, vil det ikke gå lange tiden før du kan trøste ham. Så det kommer til å gå veldig bra! Er han våken kan du enten ha ham på fanget eller la ham sitte i vognen slik at han ser deg og du kan prate med ham.

Anonymous poster hash: cfaed...096

Skrevet

Har jobbet på legekontor og det var mange som hadde med baby når de skulle ta blodprøve. Kan ta vogna med inn på lab. Vi hjalp til dersom baby ikke ville ligge i vogna. Jeg har underholdt og bært på en baby en gang når mor skulle ta blodprøve :)

Anonymous poster hash: 12a69...4b8

Skrevet

det er jo det enkleste i verden! Hva gjør du med barnet når du er i butikken og handler? Når du kjører bil? Det er jo en helt simpel ting å ta en blodprøve da. Gjort på null komma niks. Hadde med meg en 2 åring når jeg selv skulle til legen. Tok til og med blodprøve. Gikk så fint så!! Prøv å ikke lag alt til et problem så kommer det til å gå supert! 👍🏻

Anonymous poster hash: fef5e...ee1

Skrevet

Jeg hadde med babyen på min 6 ukers kontroll hos gynekolog -hadde noe greier som måtte følges opp. Hun ville ikke sitte i bilsetet sitt, så hun lå på brystet mitt under undersøkelsen 😛 Litt som da jeg ble sydd etter fødselen i grunn -bare med litt mer klær 😂

Anonymous poster hash: 96733...51f

Skrevet

Bare å ta babyen i vogn eller bilstol inn?Jeg har vært mange ganger til lege/tannlege etc og jeg har som regelt med begge barna.Null problem

Tannlege også? Oj..det hadde jeg ikke tord med baby. Sitter jo litt fast i stolen der.

man sitter ikke mer fast enn man må i den tannlegestolen. man kan fint reise seg, og jeg kjenner barnet mitt så godt at når hun sover, så skal det mye til før hun våkner, og bestiller derfor time i det tidsrommet. 

Anonymous poster hash: ce4f6...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...