Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Det er vel bevist at de er litt "mindre begavet" er det ikke? Mener å ha lest dette en plass. Snakker om de som legger ut nesten daglig 😉 Anonymous poster hash: c2be3...441
Gjest Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Tenk så kjedelig å ha Facebook om ingen av vennene dine la en dritt.
Nullstress;) Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 De får styre med sitt. Grenser på hva jeg skal legge meg opp i eller i det heletatt ha en mening om 😉
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Det er vel bevist at de er litt "mindre begavet" er det ikke? Mener å ha lest dette en plass. Snakker om de som legger ut nesten daglig 😉 Anonymous poster hash: c2be3...441 Skikkelig slitsomt! Synes de tar mye plass og jeg overser statusene deres noen ganger..... Anonymous poster hash: ae14c...010
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Nå er jeg slem. Men... Sniker litt på sider på fb som er imot bv og sånt. Går inn på profiler av medlemmer der, ofte 1-10 oppdateringer DAGLIG! Say no more... Hadde ei som var vaksinemotstander som venn, måtte bare slette henne. Hun er litt sånn, skriver så "dypt", men bare svada. Hun har 4 barn. Hun rakk heldigvis å vaksinere dem Før hun skjønte at det var forferdelig galt 😁 Anonymous poster hash: 7c266...a49
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Det kommer veldig an på hva de har å si Jeg har et par stk som nærmest daglig legger ut enten bilder fra dagens tur (fine bilder, litt kunstneriske) eller små, morsomme betraktninger. Det er veldig hyggelig og jeg blir glad av statusene deres. Så har vi dem med dagens visdomsord, linker til all slags alternativt og statuser som ja, så var det jobb igjen, huff og huff osv. De er ikke så hyggelige og menneskene som skriver dem fremstår som litt enkle. Anonymous poster hash: d8c77...4df
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 .... eller de som legger ut om sin dagsform i sammenheng med deres alskens sykdommer/plager. I tillegg deler de samme uttalige linker til artikler om "Smerten vises ikke utpå" o.l. BAAAAH! Anonymous poster hash: 4757f...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå