Gå til innhold

En mann fire koner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff var det ikke i dag? Jeg pleier å ta det opp og se det senere. Redd for å gå glipp av noe. Jeg bare elsker det programmet. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på mye søppel på tv...men dette! Er for ille. Mannsgrisen der..yuk!

 

Anonymous poster hash: 5e0db...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på det.. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Meri? Så en episode hvor hun vurderte å forlate familien. Hun hadde flørtet med noen på nett.

 

Anonymous poster hash: b643c...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi først er inne på det.. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Meri? Så en episode hvor hun vurderte å forlate familien. Hun hadde flørtet med noen på nett.

 

Anonymous poster hash: b643c...4de

jeg følger ikke med på tv, men har fått med meg noe likevel :)

ho ble lurt av en såkaldt "catfish". Denne personen hun hadde en flørt med viste seg å være en dame........ Sååååeh.... det ble ikke noe :P

 

Anonymous poster hash: 373f1...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han mannen er bare ekkel

De damene er dumme i hodet som godtar og blir

 

Anonymous poster hash: 2771d...826

Hvordan ekkel mener du ?

 

Jeg synes han virker diplomatisk og tar godt rede på alle konene sine. En god far er han også. Og konene har jo et veldig godt forhold. Beundrer dem som greier å leve slik uten å være sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på det.. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Meri? Så en episode hvor hun vurderte å forlate familien. Hun hadde flørtet med noen på nett.

 

Anonymous poster hash: b643c...4de

 

neimen. skilte ikke hun seg slik at ei anna skulle få gifte seg med han pga livsforsikring?

 

Anonymous poster hash: 169ab...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja han mannen er bare ekkel

De damene er dumme i hodet som godtar og blir

 

Anonymous poster hash: 2771d...826

Hvordan ekkel mener du ?

 

Jeg synes han virker diplomatisk og tar godt rede på alle konene sine. En god far er han også. Og konene har jo et veldig godt forhold. Beundrer dem som greier å leve slik uten å være sjalu.

 

 

 

Er det ikke du som ikke har sex med mannen og ikke har noen planer om å ha det igjen? Det er nok lettere å forestille seg liv med flere andre kvinnfolk når man ikke ønsker sex med sin kjære noen gang igjen. For oss som liker sex og har det på jevnlig basis blir det vel vanskeligere å godta å dele på mannen.

 

Anonymous poster hash: 5f2c6...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når vi først er inne på det.. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Meri? Så en episode hvor hun vurderte å forlate familien. Hun hadde flørtet med noen på nett.

 

Anonymous poster hash: b643c...4de

neimen. skilte ikke hun seg slik at ei anna skulle få gifte seg med han pga livsforsikring?

 

Anonymous poster hash: 169ab...f27

Nei, ikke pga livsforsikring men fordi han skulle få adoptere barna hun hadde fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh digger dette programmet, fordi det er så laaaaaangt utenfor hvordan jeg kunne levd at det er helt facinerende :lol:



Anonymous poster hash: 25425...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres interessant ut... Beklager min uvitenhet, men er TLC en kanal? Hvilket abonnement må man ha for å ha den i såfall?



Anonymous poster hash: 7f858...def
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen var jeg veldig dømmende,men jeg digger hele familien nå faktisk, synes de er herlige mennesker :) og synes spesielt Logan ,Christine og han minste gutten er vakre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Når vi først er inne på det.. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Meri? Så en episode hvor hun vurderte å forlate familien. Hun hadde flørtet med noen på nett.

 

Anonymous poster hash: b643c...4de

neimen. skilte ikke hun seg slik at ei anna skulle få gifte seg med han pga livsforsikring?

 

Anonymous poster hash: 169ab...f27

Nei, ikke pga livsforsikring men fordi han skulle få adoptere barna hun hadde fra før.

 

...slik at de ble dekket av hans forsikring!

 

 

 

Anonymous poster hash: 204ef...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en fantastisk serie og jeg tar meg selv i å skjemmes bittelitt når jeg syns det er travelt med to barn... 😂😂😃

 

Anonymous poster hash: 4bde6...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når kommer "en kone fire menn"?

 

Anonymous poster hash: 6d7a7...98d

Du, jeg mener å ha sett ei dame som var sammen med 3-4 brødre! Ingen visste hvilket barn som var sitt 😱

 

 

Anonymous poster hash: 0d1f2...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Facebook sidene til TLC stod det at sesongen var ferdig.

Syntes der var litt rart da, siden de kun viste spesialepisoder med to av konene, og ikke av alle 4.

 

Anonymous poster hash: 3c0c1...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...