Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Må en oppsigelse være A4 ala: jeg sier herved opp min stilling som..........eller kan man være mer personlig ? Anonymous poster hash: ee955...f75
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Man kan gjøre akkurat som man vil! Bare det fremkommer at du faktisk sier opp.. og er forberedt på eventuelle konsekvenser av en ukonvensjonelle oppsigelse.. man MÅ veldig lite, men BØR en hel del. . Anonymous poster hash: f2c0f...e2b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg har sagt opp muntlig og hatt samtale, men sjefen vil selvfølgelug ha det skriftlig også.Vi er en nær gjeng som trives godt sammen og jeg vil skrive noe ala: det er med tungt hjerte at jeg sier opp.......osv Anonymous poster hash: ee955...f75
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Jeg har fortalt det muntlig og sagt de personlige tingene da, skriftlig har jeg vært saklig og skrevet at jeg sitter opp, uten noe mer rundt. Anonymous poster hash: 179c2...7cd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Jeg fortalte det først til sjefen og så snakket jeg med hr. Etter det sendte jeg en mal til sjefen og hr om at herved sier opp min stilling som ...... så nevnte jeg oppsigelsestiden hva siste dato blir. Men siden jeg ønsker å Gjøre noe med den spurte jeg om de kunne se om det var mulig om jeg kunne få noe fritak. Trenger ikke å Gjøre det mer komplisert enn det. Anonymous poster hash: 052b9...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå