Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Jeg føler meg så tjukk... Skjønner ikke hvorfor, med tanke på antall kilo. Føler fettet henger over hoftene, samtidig som jeg har begynt å få synlig gravid mage i tettsittende klær. Men det skjer ikke at jeg bruker tettsittende klær med det samme... Glad for at jeg jobber i helsevesenet å bruker store arbeidsklær. Synes heldigvis ikke under dem enda Alle på jobb sier at det ikke synes enda, enda jeg straks er halvveis. Håper bare dette er periode og at det bli bedre så fort magen begynner å vokse mer. Sliter nok med selvtilliten fra før, og dette begynner å ta på. Jeg ser andre damer som er mye større enn meg i størrelse, og jeg synes ikke det er så store. Men når jeg ser på meg selv, så tenker jeg at folk må tro jeg er kjempe stor. Noe jeg ikke er... Begynner å bli frustrerende! Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten så jeg kan begynne å trene for fult igjen. Alt bare henger og slenger når jeg ikke får trent like hardt. Anonymous poster hash: 50f85...58e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Tror du må jobbe med selvbildet ditt. Det er ikke vanlig å ha det sånn av 3kg! Du kommer til, og bør, legge på deg en del mer. Anonymous poster hash: 4da82...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå