Gå til innhold

Fremfall etter innsetting av spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling/erfaring?

Jeg fødte for halvannet år siden, og i går fikk jeg satt inn hormonspiral for første gang. Hadde innvendig UL både før og etter innsettelsen og alt gikk fint. Blødde bittelitt i går men ingenting i dag, og har ikke hatt noe vondt.

Men når jeg går på do kjennes det rart :( litt som om tampongen på vei ut -følelse (men har ikke tampong).

Så jeg kjente med en finger, og den bakerste skjedeveggen var veldig hard og langt nede, hvis dere skjønner. Veldig hard helt ved utgangen.

Etter fødselen lurte jeg på om jeg hadde fremfall for skjeden hang liksom utenfor føltes det som (tror ikke det kjentes hardt, men turte ikke å kjenne etter fordi jeg hadde noen få sting og er litt pysete..) Men på 6-ukerskontroll hos gynekologen sa han at alt var bra. Ingenting unormalt.

Jeg skjønner derfor ikke helt hva som skjer nå! Skal ikke ha sex på ti dager etter jeg satte inn spiralen, men det siste året har vi hatt et helt normalt sexliv, ikke merker noe unormalt.

Er det normalt at sånt skjer etter innsetting av spiral? Bør jeg dra til gynekologen igjen eller går det seg til?

Anonymous poster hash: 8d63c...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bumper denne fordi jeg er veldig redd og bekymret nå etter å ha googlet og lest om perforert livmor :(

Håper noen kan svare

Anonymous poster hash: 8d63c...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...