Gå til innhold

Når får man innkalling til OUL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, og har ikke fått noe innkalling til ultralyd. Er dette noe man bestiller selv, eller er det slik at jeg blir ringt til når det er tid for ultralyd? Er det ikke i uke 18 man skal inn da?

Anonymous poster hash: 6f544...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du søkt om fødeplass selv eller har lege/jordmor gjort det for deg? Og hvilket sykehus gjelder det?

Anonymous poster hash: 39e0e...bd5

Skrevet

Man får innkalling ca 1-2 uker etter legen/jordmor/du har søkt fødeplase. Ring sykehuset der du har fødeplase og spør om når du skal på ultralyd. Kanskje brevet ble borte i postvesenet?

Anonymous poster hash: 29279...38f

Skrevet

Vanlig å få time i uke 19-22

Anonymous poster hash: 7f708...225
Skrevet

Ring sykehuset og hør. Du burde fått innkalling nå ja!

Anonymous poster hash: ed991...25a

Skrevet

Tror jeg fikk brevet rundt uke 12-14, lenge før jeg skulle inn i alle fall. Ville ringt og spurt.

Skrevet

Timen er i ca uke 18-20 men innkallingen får man et par uker etter fødeplass er søkt, så ring sykehuset hvor du har fødeplass og hørt om når din ultralyd er :)

Anonymous poster hash: 29279...38f

Skrevet

Jeg hadde første svangerskapskontroll i uke 9, da sendte fastlegen en henvisning til oul elektronisk og en innkalling til oul lå i postkassa mi neste dag. Men det er nok uvanlig raskt :) Men innen en måned kan man forvente og du burde fått den så ring i morgen til sykehuset ditt og spør!

Har du søkt om fødeplass selv eller har lege/jordmor gjort det for deg? Og hvilket sykehus gjelder det?

Anonymous poster hash: 39e0e...bd5

Ikke alle må søke om fødeplass, det kommer an på hvor man bor og om det er flere sykehus i nærheten el ikke. Jeg bor i Bodø og måtte ikke søke for er bare ett sykehus her.

Anonymous poster hash: d5575...38a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...