Gå til innhold

Noen som blir med på klubb for nattavvening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ er jeg klar for å avvene amming om natta! Gutten er blitt 10 mnd og tullespiser bare.

Men jeg trenger litt emosjonelt støtte for å holde ut. Er det flere som er i samme situasjon?

Jeg og pappaen tenkte å starte på mandag.

Bli med! :)

Anonymous poster hash: 4fa22...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjør dere det? Min er bare 8 mnd enda, men våkner en del ganger og tuller (i tillegg til et par ganger hvor hun faktisk spiser en del). Kjenner jeg blir litt sprø, og skal i tillegg snart begynne å jobbe igjen.

Anonymous poster hash: ac8fd...d64

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Min er bare 8 mnd enda, men våkner en del ganger og tuller (i tillegg til et par ganger hvor hun faktisk spiser en del). Kjenner jeg blir litt sprø, og skal i tillegg snart begynne å jobbe igjen.

Anonymous poster hash: ac8fd...d64

Vi tenkte at pappaen skal ta han om natta, og jeg sover (ha! Ligger våken, på gjesterommet).

Holder på å bli sprø selv. Han våkner kl 22 og spiser godt. Men så våkner han 24, 02, 03.30. Og kan finne på å stå opp 4.30 nå i det siste..

Det kan ikke bli verre tror jeg...så nå prøver vi avvening.

Hvordan vil dere Gjøre det?

Hi, Sarah

Skrevet

Her er rampen 8 mnd og pappaen har tatt den kampen her hjemme. Rampen våknet oftere og oftere for der jeg mener var kose pupp 😉

Skrevet

Her er rampen 8 mnd og pappaen har tatt den kampen her hjemme. Rampen våknet oftere og oftere for der jeg mener var kose pupp 😉

Og dere er i mål nå? Hvordan gikk det for dere?

Jeg er litt bekymret for hvordan dette vil gå. Hvem skulle trodd jeg ville være så hønemor med dette!

Sarah

Skrevet

For et sjarmerende kallenavn du har på sønnen din!!!

Anonymous poster hash: fd833...006

Skrevet

Hehe...min kalles pøbelen av og til ;)

Skrevet

Ha ha det er vel bare å legge babyen om kvelden det... vips så sov han til halv åtte og så var vi ferdig med den natt puppen😂

Anonymous poster hash: dfa60...609

Skrevet

Hehe...min kalles pøbelen av og til ;)

Hehe alt noen skal henge seg oppi 😉 rampen er bare et av mange kose navn.

Puppe aveningen på natt går veldig bra, våkner nå bare et par ganger for smokk på natta.

Skrevet

Var det kismet at denne tråden skulle dukke opp nå ;)

Babyen fikk omgangssyke på onsdag. Andre gang på 3 uker!! Han er fortsatt veldig sutrete og løs i magen.

Jeg kjenner min motivasjon for nattavvenning bare renner vekk. Endelig noenlunde frisk selv også etter marerittsykdommen...

Sarah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...