Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 MÅ man gå til begge deler? Jeg er veldig fornøyd med legen min, og han er veldig dyktig i det han gjør. Jordmora her jeg bor virker så lei av alt hun gjør. Hun smiler ikke, prater langsomt-eller- mere sånn at hun prater fordi hun må. Huff, er dårlig å forklare.. Men jeg føler at hun heller vi hjem enn å være på jobb. Uansett.. Er det sånn at man MÅ begge deler? Er det dumt å kun gå til lege på svangerskapskontroll? Anonymous poster hash: b2a4e...de3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330 Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa! Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller? Anonymous poster hash: b2a4e...de3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330 Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa!Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller? Anonymous poster hash: b2a4e...de3 Jepp! Bestilte aldri time. Jeg hadde ikke behov for å forholde meg til jm denne gangen. Anonymous poster hash: a59dd...330
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Du MÅ ikke gå til hverken den ene eller andre, svangerskapskontroller er et tilbud, ikke en plikt. Uansett er det mer enn godt nok å følges opp av "bare" lege Anonymous poster hash: b9ba5...ee6