Gå til innhold

Jordmor og lege..

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man gå til begge deler?

Jeg er veldig fornøyd med legen min, og han er veldig dyktig i det han gjør.

Jordmora her jeg bor virker så lei av alt hun gjør. Hun smiler ikke, prater langsomt-eller- mere sånn at hun prater fordi hun må. Huff, er dårlig å forklare.. Men jeg føler at hun heller vi hjem enn å være på jobb.

Uansett.. Er det sånn at man MÅ begge deler? Er det dumt å kun gå til lege på svangerskapskontroll?

Anonymous poster hash: b2a4e...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg!

Anonymous poster hash: a59dd...330

Skrevet

Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa!

Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller?

Skrevet

Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa!

Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller?

Jepp! Bestilte aldri time. Jeg hadde ikke behov for å forholde meg til jm denne gangen.

Skrevet

Du MÅ ikke gå til hverken den ene eller andre, svangerskapskontroller er et tilbud, ikke en plikt. Uansett er det mer enn godt nok å følges opp av "bare" lege :)

Anonymous poster hash: b9ba5...ee6

Skrevet

Jeg har kun gynekolog og jordmor.

Liker ikke legen min. Nå er jegsnart i mål, så er sykehuset som har tatt over og jordmor da :-) men lege og jordmor er vel like bra! Gått til gynekolog pga ul på babyen, jordmor har jo ikke det. Vet ikke hva lege har?

Skrevet

Jeg gikk nesten bare til jordmor forrige svangerskap, men noen ting måtte jeg til lege for. Blodprøver og sykmelding samt få resept på antibiotika mot UVI måtte jeg til legen for.

Skrevet

Jeg gikk mest til lege sist svangerskap, og har tenkt å bare gå til legen denne gangen. Må til ham mye uansett pga sykemelding og div greier, og jeg har NULL kjemi med jordmor. Har ikke behov for pjatt om hvordan jeg føler meg og sånt fjas.

Skrevet