Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 MÅ man gå til begge deler? Jeg er veldig fornøyd med legen min, og han er veldig dyktig i det han gjør. Jordmora her jeg bor virker så lei av alt hun gjør. Hun smiler ikke, prater langsomt-eller- mere sånn at hun prater fordi hun må. Huff, er dårlig å forklare.. Men jeg føler at hun heller vi hjem enn å være på jobb. Uansett.. Er det sånn at man MÅ begge deler? Er det dumt å kun gå til lege på svangerskapskontroll? Anonymous poster hash: b2a4e...de3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330 Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa! Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller? Anonymous poster hash: b2a4e...de3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk bare til legen min sist svangerskap. Funket bra for meg! Anonymous poster hash: a59dd...330 Takk! Jeg føler ikke jeg orker å gå til henne mere. Hun gjør meg så deppa!Valgte du bare bort jordmor, og bestilte kun time hos lege eller? Anonymous poster hash: b2a4e...de3 Jepp! Bestilte aldri time. Jeg hadde ikke behov for å forholde meg til jm denne gangen. Anonymous poster hash: a59dd...330
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Du MÅ ikke gå til hverken den ene eller andre, svangerskapskontroller er et tilbud, ikke en plikt. Uansett er det mer enn godt nok å følges opp av "bare" lege Anonymous poster hash: b9ba5...ee6
liniss - mamma til tre små Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Jeg har kun gynekolog og jordmor. Liker ikke legen min. Nå er jegsnart i mål, så er sykehuset som har tatt over og jordmor da :-) men lege og jordmor er vel like bra! Gått til gynekolog pga ul på babyen, jordmor har jo ikke det. Vet ikke hva lege har?
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk nesten bare til jordmor forrige svangerskap, men noen ting måtte jeg til lege for. Blodprøver og sykmelding samt få resept på antibiotika mot UVI måtte jeg til legen for.
TPK Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Jeg gikk mest til lege sist svangerskap, og har tenkt å bare gå til legen denne gangen. Må til ham mye uansett pga sykemelding og div greier, og jeg har NULL kjemi med jordmor. Har ikke behov for pjatt om hvordan jeg føler meg og sånt fjas.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #9 Skrevet 10. februar 2016 Nå ble jeg glad! Da orker jeg ikke å dra til jordmoren noe mere. Tusen takk, dere 😊 Anonymous poster hash: b2a4e...de3
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #10 Skrevet 10. februar 2016 Lege må du til, jordmor kan du velge. Første svanskap var jeg bare hos legen min. Hadde ikke behov for jordmor syns jeg. Syns ikke jeg trengte alle legetimene heller for den sakens skyld. Andre gang gikk jeg til jordmor siden jeg hadde flyttet men ikke byttet lege, så mest praktisk å gå annen hver gang til jordmor i samme by. Men jordmor passet meg ikke, jeg hadde ikke koe behov for å prate slik hun hadde. Så kuttet hun ut etter første gang. Anonymous poster hash: a45ce...c8b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #11 Skrevet 10. februar 2016 Har dere virkelig samvittighet til å belaste legen unødvig, med ting jordmor fint er kompetent til? Anonymous poster hash: 50e70...b0e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #12 Skrevet 10. februar 2016 Har dere virkelig samvittighet til å belaste legen unødvig, med ting jordmor fint er kompetent til? Anonymous poster hash: 50e70...b0e Unødig* Anonymous poster hash: 50e70...b0e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #13 Skrevet 10. februar 2016 Var ikke hos jordmor i siste svangerskap, følte ikke behov for mer styr enn å gå til fastlegen + UL hver 14 dag. Anonymous poster hash: 0905c...e2c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #14 Skrevet 10. februar 2016 Har aldri gått til jordmor, har en super lege, i mitt 3. svangerskap nå. Anonymous poster hash: 52089...498
magica fra tryll Skrevet 10. februar 2016 #15 Skrevet 10. februar 2016 Lege må du til, jordmor kan du velge. Første svanskap var jeg bare hos legen min. Hadde ikke behov for jordmor syns jeg. Syns ikke jeg trengte alle legetimene heller for den sakens skyld. Andre gang gikk jeg til jordmor siden jeg hadde flyttet men ikke byttet lege, så mest praktisk å gå annen hver gang til jordmor i samme by. Men jordmor passet meg ikke, jeg hadde ikke koe behov for å prate slik hun hadde. Så kuttet hun ut etter første gang. Anonymous poster hash: a45ce...c8b Nei, du må ikke til lege. Jeg gikk kun til jordmor. En kan jo fritt velge om en vil benytte seg av svangerskapsomsorg i det hele tatt:)
Mostly Harmless Skrevet 10. februar 2016 #16 Skrevet 10. februar 2016 Har dere virkelig samvittighet til å belaste legen unødvig, med ting jordmor fint er kompetent til? Anonymous poster hash: 50e70...b0e Nå er det ikke gitt at jordmor har bedre kapasitet enn legen. Her jeg bor, har jordmor lange ventelister der førstegangsfødende blir prioritert. For alt du vet, frigir HI en plass som en annen gravid ønsker seg.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #17 Skrevet 10. februar 2016 Har dere virkelig samvittighet til å belaste legen unødvig, med ting jordmor fint er kompetent til? Anonymous poster hash: 50e70...b0e Her er det jordmor som har dårlig kapasitet Anonymous poster hash: 4300c...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå