oslofrk Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 IPhonen min er så treg! Laster i en halv evighet og det går sekunder fra jeg trykker "ring", til det ringer. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Har du lukket ned alle apper som går? Du dobbeltklikker på den runde knappen, så kommer det opp en lang rekke apper som går. Anonymous poster hash: a934b...97f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Har du avsluttet alle program ordentlig? Ved å dobbelttrykke på hjemknappen og skyve dem opp? Er det lenge siden telefonen ble startet på nytt? Hvis ikke noe av det funker kan du holde inne hjem- og avknappen til det dukker opp et eple på skjermen. Siste utvei er å gjenopprette telefonen i iTunes.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Tømme lagring litt... Som bilder, videoer, meldinger (de tar masse plass) osv. Når jeg gjør dette er Tlf mye raskere Anonymous poster hash: c2ccc...26c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Skaff deg en ordentlig telefon! 😉 Anonymous poster hash: c582f...499
oslofrk Skrevet 11. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2016 Jeg tar alltid bort programmer som går, men det med bilder har jeg ikke tenkt på 😁 Uhorvelig mange bilder ja... Løper og sletter😜 Takk damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå