Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Kroppen er TUNG, jeg er konstant trøtt og forferdelig sulten. Hva gjør man for å "glemme" denne ekstra sultfølelsen? Føler meg som et tungt dovendyr...... Anonymous poster hash: a06d3...5a7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Kroppen er TUNG, jeg er konstant trøtt og forferdelig sulten. Hva gjør man for å "glemme" denne ekstra sultfølelsen? Føler meg som et tungt dovendyr...... Anonymous poster hash: a06d3...5a7 Jeg er som deg i dag (og i går) har til nå smelt i meg et helt brød??! Ahhh jeg "henger" i kjøleskapet som en gribb. SÅ sulten haha Anonymous poster hash: c5d21...fcc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Kroppen er TUNG, jeg er konstant trøtt og forferdelig sulten. Hva gjør man for å "glemme" denne ekstra sultfølelsen? Føler meg som et tungt dovendyr...... Anonymous poster hash: a06d3...5a7 Jeg er sånn sulten når jeg er gravid... Anonymous poster hash: 3f804...253
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Kanskje dere burde bruke ppiller og ikke få mensen så ofte ellers blir dere vel tilslutt overvektige. Jeg brukte ppiller fordi jeg ble så dårlig av å ha mensen, hoppet over flere mensner, hadde ca 3-4 mensen pr år. Den sulten er ikke lett :s Anonymous poster hash: 91e07...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå