Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Ligger med sofatjeneste resten av svangerskapet og det er ganske kjedelig😜 har tv og strikketøy tilgjengelig men tenkte om noen har noen blogger å anbefale? Litt drama er bare artig😂 helst ikke treningsblogger eller matblogger.. det blir bare trist😜  Anonymous poster hash: ba1e1...f24
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 www.peppermo.blogg.no  Anonymous poster hash: a9e02...ab3
Frøken Ubesluttsom Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Kunne anbefalt min egen blogg da, men veit ikke hvor spennende den egentlig er. Foreløpig er det bare tre eller fire innlegg der, da jeg opprettet den for ca tre uker siden. Jeg skriver ikke hver dag heller, men jeg skriver om mitt liv, om åssen det er for meg å leve med diverse diagnoser og "usynlige" sykdommer. Om tanker og følelser omkring det og ellers andre ting som opptar meg... Som er alt annet enn sminke, mote, interiør, mat og trening.  Men skulle du være intr.  www.brukerikkesokker.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå