Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Vg har jo litt forskjellig sånne bilder dette mysteriet plaget verden i flere tiår. Nå er det løst fra tid til annen story. Når de klarer å pirreinteresen min så bruker jeg google bildesøk. Så får jeg opp utenlandske nyhetsartikler om det. Eller wikipedia nå har jeg aldri kjøpt vg pluss, men jeg nekter og tro at det er like utfyllende som en 10 sider wikipedia artikkel f.eks. Jeg skjønner ikke at det kan lønne seg for de å lage slike artikler til pluss. Akkurat i dag var det ingen viste hvem barna i skogen var før nå. Da er det 2 jenter som er blitt identifisert etter nesten 40 år som følge av en dokumentar med ansiktsrekunstruksjon der de pårørende tipset om hvem det kunne være og dna bekreftet det. Alt dette fikk jeg vite gratis av bbchttp://www.bbc.com/news/magazine-35452690 Det er jo ukentlig vg gjør dette pirer interessen min med noe de ikke er alene om og ha. Anonymous poster hash: 52b77...863
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Veldig ofte (i de fleste +saker)lager VG saken selv (norske hostorier), så da kan du ikke Google det Anonymous poster hash: 455e6...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå