Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Er det virkelig sånn at dere reagerer på morsdag/farsdag ect? Moren min gikk bort da jeg var liten, men morsdag har aldri plaget meg. De andre barn hadde jo en mor som de måtte få feire. Barna mine synes det er veldig sårt med besteforeldrekveld på skolen da vi ikke har igjen noen av besteforeldrene eller oldeforeldrene, men morsdag og farsdag går helt greit her i huset. Kanskje fordi vi ikke tar dem så seriøst! Anonymous poster hash: d81e2...570
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Faren min døde da jeg var tenåring, og jeg har alltid syntes at farsdag er litt sårt Anonymous poster hash: 24c57...3e2
Surogvanskelig Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Det var sårt når vi abselutt måtte lage noe på skolen, og når tilfeldige butikkdamer insister på at jeg må kjøpe noe til moren min. Og jeg feirer ikke morsdag nå heller, selv om jeg er mor selv
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Har aldri tenkt noe over det faktisk. Men jeg hadde en grusom barndom, valgte å kutte de helt ut i tenårene, og da de døde var det mer lettelse. Så kan kanskje ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 3f316...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå