Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Er så irriterende når en skal rydde på badet og finner mye medisiner, salver og tabletter som en Ikkje aner kva er for noke. Googlet den første eg kom over no (meloxicam), står det er betennelsesdempende i kroppen. Skjønner Ikkje når vi har kjøpt den. Må huske å begynne å merke med navn og problem så eg veit kva vi har til neste gang en får det samme. Men mye har kanskje uansett kort holdbarhet? Kanskje levere det meste tilbake på apotek? Andre med samme problem? Eller noen som veit noe om meloxicam? (Voksesmerter hos barn? Kan Ikkje huske å ha tatt det opp med lege eller apotek) Anonymous poster hash: ae7ce...5a1
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Lever det på apoteket. Anonymous poster hash: 91f9e...4f4
Elsker livet Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 I felleskatalogen står det at det ikke skal gis til personer under 16 år. Så det er vel mest sannsynlig at det er noe dere voksne har brukt? Det står ogs at det er ment som kortvarig behandling av forverring av osteoartrose. Langvarig symptomatisk behandling av revmatoid artritt eller Bekhterevs sykdom .
TPK Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Du bør heller begynne å ta vare på esken de kom i, der står både navn, problem og utløpsdato. De fleste medisiner i pilleform i alle fall har vel et par års levetid. Jeg ville levert alt du ikke bruker til apoteket, så begynner du på scratch med et nytt og bedre system!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå