Gå til innhold

Noen av dere her som har avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der mannen jobber enten på motsatt kant av landet, eller i utlandet (eventuelt, er utenlandsk og bor og jobber der)? Noen erfaringer med det?

Anonymous poster hash: 9cc95...ee9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det med min eks. Vi bodde i samme by da vi møttes, så dabbet kontakten av, og da vi gjenopptok kontakten hadde han flyttet til utlandet. Ble mye reising frem og tilbake for oss begge. Veldig slitsomt. Så flyttet han tilbake til byen jeg bodde i og hjem til meg. Det tok dessverre ikke mer enn tre mnd før vi fant ut at hverdagen ikke ble slik vi hadde håpet på. Det ble da slutt mellom oss og han flyttet da tilbake til utlandet igjen. Når man er i et avstandsforhold så er tiden nan gar sammen i helger, ferier osv så fin og koselig. Man får liksom ikke prøvd ut hverdagen sammen, så når den omsider kommer for en dag så blir det ofte ikke som man har tenkt. Men hører jo om de som lever lykkelig i slike forhold også. :)

Anonymous poster hash: 0b7dd...b47

Skrevet

Ja jeg min samboer hadde avstandsforhold de to første årene av vårt forhold. Så hverandre i helger og det kunne gå uker i mellom (han er i Forsvaret). Men det gikk helt fint 😊 jeg var opptatt på min kant med studier, venninner og jeg hadde et barn som opptok tiden min.

Etter to år flyttet han inn til oss 😊 siden den gang har vi kjøpt hus sammen og fått to hunder i lag 🐶🐶 kanskje det blir felles barn med tiden også. Har Vært sammen i 8 år nå og bodd sammen i 6 av de.

Anonymous poster hash: df8bd...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...