Gå til innhold

Så ikke noe foster i uke 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på innvendig ultralyd. Er det noen som har opplevd det og som det har gått bra for??

:-(

Anonymous poster hash: 34555...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de ikke så noe foster så er du ikke gravid eller så har du hatt en MA. Det er ingen tvil.

Anonymous poster hash: 999ef...f5a

Skrevet

Er du helt sikker på befruktningsdato?

I uke 8 bør man nok se noe. Beklager...

Anonymous poster hash: ca55a...2e2

Skrevet

I uke 8 så jeg hjertet som slo...

Enten er du en god del kortere på vei enn du tror eller du har dessverre mistet.

Anonymous poster hash: 61728...f44
Skrevet

Jeg hadde foressten en MA for noen år siden. Trodde helt til jeg var på ultralyd når fosteret var i live at de hadde sett feil. Da skjønte jeg at de ikke kan se feil.

Skrevet

Når fikk du positiv test? Kanskje du er kortere på vei enn det du tror. Huff, håper på det beste.

Je var på innvendig ul i uke 6 Pga blødninger og smerter, de så ingen fosteraktivitet så de vurderte å gi meg abortpille men siden sjansen for at man er kortere på vei enn man tror er tilstede så ga de meg ikke det. Tok ny ultralyd 12 timer senere og da dunket hjertet. Nå er jeg 19 uker og babyen lever.

Men får du ny ultralyd? Hva sa legen

Anonymous poster hash: 846e8...744

Skrevet

I uke 8 bør fosteret og hjertet vises godt. Så da er du nok dessverre ikke gravid. Lykke til videre.

Anonymous poster hash: 84d8e...9e9

Skrevet

Siste mens 14 des. Testet etter ikm..

Kunne være kortere på vei eller så er det ingenting.. :-( er så sårt å ikke vite..

Tok hcg og skal innom igjen på fredag..

Skrevet

Sårt å ikke vite?

Du har jo mistet

Anonymous poster hash: 32b5c...ba3

Skrevet

Sårt å ikke vite?

Du har jo mistet

Anonymous poster hash: 32b5c...ba3

Hvor uempatisk kan du bli..

Mest sannsynlig har du mistet, men jeg ville avventet til fredag. Ingen vet jo riktig enda

Anonymous poster hash: ca55a...2e2

Skrevet

Gi dere da, det kan godt hende HI er kortere på vei enn hun trodde. Tipper legen som har bedt henne komme tilbake har litt mer greie på det enn dere. 

Skrevet

Jeg hadde foressten en MA for noen år siden. Trodde helt til jeg var på ultralyd når fosteret var i live at de hadde sett feil. Da skjønte jeg at de ikke kan se feil.Anonymous poster hash: 999ef...f5a

Hvordan gjorde de det når de fortalte deg det? Når jeg hadde MA så viste de meg på skjermen at ingenting rørte seg og slo på een røde blå greia som viser blodet så jeg fikk se at det ikke var bnoe blod i bevegelse inni livmora heller. To leger viste meg følte ikke det var rom for tvil.

Tok de seg dårlig tid til å forklare? Noen ser jo mer på det som en bagatell en andre.

Anonymous poster hash: 4c741...2d2

Skrevet

Jeg kan komme med et lite håp til deg. Jeg var på innvendig ul i uke 8, men vi så ingenting. Jeg fikk da time til å komme tilbake for ny ul to uker senere, og jammen var det ikke et hjerte som slo da :-) så jeg var kortere på vei enn jeg trodde. Be om en ny ul om et par uker, så får du vite mere da. Håper det går bra for deg. Klem

Anonymous poster hash: cebbc...a9c

Skrevet

Jeg hadde foressten en MA for noen år siden. Trodde helt til jeg var på ultralyd når fosteret var i live at de hadde sett feil. Da skjønte jeg at de ikke kan se feil.Anonymous poster hash: 999ef...f5a

Hvordan gjorde de det når de fortalte deg det? Når jeg hadde MA så viste de meg på skjermen at ingenting rørte seg og slo på een røde blå greia som viser blodet så jeg fikk se at det ikke var bnoe blod i bevegelse inni livmora heller. To leger viste meg følte ikke det var rom for tvil.

Tok de seg dårlig tid til å forklare? Noen ser jo mer på det som en bagatell en andre.

Anonymous poster hash: 4c741...2d2

Hun så i noen sekunder før hun reiste seg, dro av kondomen på staven, klaska den i søpla og gikk. Så var det en sykepleier som måtte ta hånd om meg. Var der i det som skulle være uke 14. Ble sendt til et lite lokalt sykehus dagen etter for operasjon og hjem etterpå. Lå i to uker og svimte i sinnsyke smerter.

Skrevet

Du kan være kortere på vei. Om siste mens var 14 desember - hadde du el. Ca 14 dager ++++ etter dette. Si at du hadde el dag 19 Dvs 3 januar. Da er du ikke lengre en 6 +3 - og hjertet er gjerne synlig i uke 7... Så enda håp💕 Lykke til!

Anonymous poster hash: 23af5...052

Skrevet

Hadde invenndig UL i ca uke 7 og så da "sekk" med innhold. Husker ikke om hjertet slo faktisk.

Skrevet

Jeg var på ul i ca uke 7 og da så vi en bankende prikk..

Anonymous poster hash: 87752...22f

Skrevet

Hadde all håp vært ute så hadde de ikke sendt deg på ny legetime :)

Anonymous poster hash: 846e8...744

Skrevet

Ja, håper ennå. Men vanskelig. Takk for svar til de fleste her.

Skrevet

Jeg hadde ul i uke 7,så ett hjerte som slo,jeg fikk tvillinger.

Anonymous poster hash: 8148c...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...