Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Har akkurat begynt å chatte med en mann som virker kjekk og interessant. Han skrev at han hadde to gutter på 9 og 10. Så blir vi venner på facebook, og jeg ser at han faktisk har FIRE barn, bare at to av dem er mye eldre, så store at de kanskje ikke lenger bor hjemme. De fortalte han ikke om (han har hun rukket å sende én melding om barna og sivilstatusen, altså). På ett av bildene der han er med alle barna ser jeg at han også skriver at det er snakk om 3 forskjellige mødre. Hmmm. Jeg er over 40 og skal uansett ikke ha flere barn, men hmmmmmm. Var dette noe som burde gjøre meg skeptisk? Egentlig mest fordi han ikke fortalte om alle de fire barna i utgangspunktet. Mne han tenkte kanskje det kun var nødvendig å opplyse om dem han bor sammen med? Anonymous poster hash: 1d6db...21b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Run to the hills! Han høres ut som han har litt forpliktelsesvansker. Anonymous poster hash: 312a1...c5a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Har akkurat begynt å chatte med en mann som virker kjekk og interessant. Han skrev at han hadde to gutter på 9 og 10. Så blir vi venner på facebook, og jeg ser at han faktisk har FIRE barn, bare at to av dem er mye eldre, så store at de kanskje ikke lenger bor hjemme. De fortalte han ikke om (han har hun rukket å sende én melding om barna og sivilstatusen, altså). På ett av bildene der han er med alle barna ser jeg at han også skriver at det er snakk om 3 forskjellige mødre. Hmmm. Jeg er over 40 og skal uansett ikke ha flere barn, men hmmmmmm. Var dette noe som burde gjøre meg skeptisk? Egentlig mest fordi han ikke fortalte om alle de fire barna i utgangspunktet. Mne han tenkte kanskje det kun var nødvendig å opplyse om dem han bor sammen med? Anonymous poster hash: 1d6db...21b Min eksmann frekventerte på utenlandske ekteskapsbyråer og skrev at han var skilt og hadde 2 barn. Når realiteten var at han var gift og hadde 4 barn. Jo færre barn du har, desto mer attraktiv er du som regel. Min erfaring er at hvis en mann lyver allerede helt i begynnelsen, så blir hele forholdet en flopp full av løgner. Hadde styrt unna ham der. Anonymous poster hash: d5a6c...796
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Run Forest, RUN! Anonymous poster hash: 61f9b...139
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Oi, styr unna! Jeg begynte å date en fyr som sa han var skilt og hadde to barn, så viser det seg etter en stund at han fortsatt var lykkelig gift og hadde fire barn! Dumpa han på dagen for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7c32a...544
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Ja. Jeg har også ett barn (av tre) som er så stort at han har flyttet hjemmefra men jeg sier jo at jeg har tre barn uansett. Jaja, han får få en sjanse til i dag, kanskje han skriver det når han skalutdype litt mer om seg selv, og hvis ikke, dropper jeg ham. Anonymous poster hash: 1d6db...21b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Tja. Nå er dere jo venner på Facebook og han skjønner jo at du kan se hva ståa er, så det er jo ikke sånn at han holder dette skjult for deg akkurat. Dere har ikke møttes ennå? Jeg synes i seg selv at dette er uproblematisk. Imidlertid tenker jeg at tre forskjellige mødre er litt drøyt, men det er bare meg da. Og det kan jo hende at det er helt naturlig at det har blitt sånn? Du får vurdere. Anonymous poster hash: df6c2...894
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Tja. Nå er dere jo venner på Facebook og han skjønner jo at du kan se hva ståa er, så det er jo ikke sånn at han holder dette skjult for deg akkurat. Dere har ikke møttes ennå? Jeg synes i seg selv at dette er uproblematisk. Imidlertid tenker jeg at tre forskjellige mødre er litt drøyt, men det er bare meg da. Og det kan jo hende at det er helt naturlig at det har blitt sånn? Du får vurdere. Anonymous poster hash: df6c2...894 Nei vi begynte med kontakt i går, og bor dessuten veldig langt fra hverandre så det er nok ikke så mye fremtid i dette uansett. Mne man kan jo alltids chatte en stund så ser vi. Anonymous poster hash: 1d6db...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå