Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Skjønner ikke helt hva man tenker på når man sender en slik person for å kidnappe et barn. Okay det står i media at det var en 'bil' de skulle hente men hvem tror egentlig på det? Det er helt sikkert mange sider i denne saken som ikke er kommet frem, men å sende den personen kan nå risikere å skade barnet for alltid. Anonymous poster hash: 00902...8ac
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 For synet sv Espen Lee gir barn spontan PTSD? Anonymous poster hash: 86c44...c90
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Fordi det er Espen Lee eller fordi det er snakk om å kidnappe et barn? Vil vel anta at det å bli kidnappet er svært traumatisk uavhengig av personen som gjør det. Likevel tror jeg kanskje Espen Lee kunne gjennomført det på en roligere måte enn mange andre. Han har jo lang erfaring med å håndtere farlige og stressende situasjoner så heller han enn en "amatør". At han er stor og skummel tror jeg ikke barnet ville reagert negativt på om han er istand til å skape en relativt rolig og kontrollert situasjon. Nå kjenner ikke jeg Espen Lee så jeg har ingen formening om hvordan han takler barn da.... Anonymous poster hash: 8d8a9...9af
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Ikke helt fått med meg den saken der. Hvilket barn er det snakk om? Anonymous poster hash: 51d5e...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå