Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Jenta vår på snart 5 er en del syk. Sent i høst hadde hun skikkelig oppkastsyken, ingen av oss andre ble smitta. Nå hadde hun det igjen i helga, bare henne. Var også syk med influensa før jul, da ble heller ingen smitta. Er ikke det rart? Kan også nevne at hun gikk i utebarnehage før, men begynte i "vanlig" bhg i høst hvor de er mer inne, så det kan jo re at det går seg til. Men synes likevel det er rart at det bare er hun som blir dårlig. Anonymous poster hash: d15f9...076
MarianeA Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Jeg synes det høres normalt ut. Barn blir lettere syke enn de voksne.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg synes det høres normalt ut. Barn blir lettere syke enn de voksne. Broren blir heller aldri smitta, men det er vel kanskje normalt det også Jeg blir alltid smitta hvis gutten får omgangssyke. Anonymous poster hash: d15f9...076
MarianeA Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Litt merkelig dette, for noen ser ut til å få alt av sykdommer,mens noen holder seg friske.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Litt merkelig dette, for noen ser ut til å få alt av sykdommer,mens noen holder seg friske. Ja er vel sant det Anonymous poster hash: d15f9...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå